Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 21 juni 2022 via mobiele applicatie

Een fantastische rustige plek met vooral geweldige uitbaters. Een persoonlijke benadering en met ook voor details op elk niveau van de kamers tot de extra hapjes bij het zwembad tot aan het geweldige overdadige ontbijt!
Een heerlijke ontspannen tijd waar je gelijk een volgende trip naar toe wilt plannen.

Kamertip: Kan enigszins gehorig zijn het extra “huisje” is verbonden met een kamer op de bovenverdieping mocht hier een baby verblijven. Checken even.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 12 mei 2022

Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 20 jaar b&b-fans én hebben 14 jaar een eigen b&b gehad. Ik heb zelfs les gegeven aan startende logiesuitbaters. Kortom, enige ervaring. Maar wat we bij Michel & Livy meegemaakt hebben: du jamais vu. Een heel erg rustig gelegen zaak, met alle nodige comfort binnen en buiten, maar de passie van het koppel was zo hartverwarmend, dat we al beslist hebben om opnieuw te boeken met ons gezin. En wie twijfelt omwille van de prijs. Niet doen: je krijgt er zoveel voor in de plaats: een waanzinnig uitgebreid en lekker ontbijt, waarbij de restanten zonder enige meerprijs omgetoverd worden tot een superlekker picnic, een verwarmd zwembad, ruime parking, comfortabele kamers met airco, ...enfin...champions league. De 9,9 op booking.com (al raad ik aan om rechtstreeks te reserveren) spreekt eigenlijk al voor zich. Top. Echt top.

Kamertip: website is overduidelijk
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 18 april 2022

dit is een super b&b waar je je onmiddelijk thuisvoeld.
alles tot in de puntjes verzorgd,een super deluxe lekker ontbijt en ja als er iets niet op is maken ze daar een lunchpakketje van.
Livy en Michel zijn zo'n schatten van mensen die echt leven voor hun b&b,
alsook het avondeten is superlekker.
wij hebben enorm genoten van ons verblijf en gaan al terug in september.
Livy en Michel wij zijn enorm blij dat we Jullie hebben leren kennen, Jullie zijn zo'n lieve mensen .
dit is een b&b waar iedereen zich zal thuisvoelen, zeer mooie kamers , mooi verwarmd zwembad en nog zo veel meer.
Livy en Michel we zien er al naar uit om in september terug bij Jullie te logeren.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 1 oktober 2021

September 2020 een eerste keer, september 2021 een tweede keer, deze keer een midweekje.
Supergoed en enthousiast ontvangen door de supervriendelijke uitbaters Michel en Livy.
Men komt in B&B Rosselaer niets te kort, super deluxe ontbijt en Michel's kookkunsten 's avonds zijn werkelijk top.
Super deluxe kamers waar geen enkel detail ontbreekt.
Michel en Livy waren super aangenaam verrast met de door ons aangeboden verrassing bij vertrek.
Top adresje

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 3 november 2020

Zonder overdrijven één van onze beste b&b ervaringen tot nu toe. Prachtige landelijke villa. Heel hartelijke verwelkoming door de eigenaars met een glaasje Prosecco en een hapje. Daarna naar onze mooie, zeer comfortabele kamer gebracht. Een lekker drie gangen-menu gegeten en een leuk gesprek gehad met de eigenaars. Het verfijnde ontbijt was de kers op de taart. Enorm vriendelijke en boeiende mensen! We werden hier ferm in de watten gelegd. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2020