“Ontstressen”
Beoordeling van Koffiehuis Den Apotheker

Koffiehuis Den Apotheker
Geclassificeerd als nr. 8 van 37 Restaurants in Balen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om op je gemak te genieten van een heerlijke tas koffie. Trouwens het mooiste terras van Balen. Topbediening.

Datum van bezoek: augustus 2021

30 juli 2020 beoordeeld

Wij kwamen hier toevallig terecht maar voor ons werd het een echte voltreffer. De kaart is beperkt tot de klassiekers (die wel heel lekker en verzorgd zijn) maar de suggesties zijn een tikkeltje anders én homemade. De zaak straalt klasse en gezelligheid uit en heeft een mooi terras voor en achter de zaak. Een aanrader !

Datum van bezoek: juli 2020
11 maart 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening , mooi interieur en fijn terrasje op de markt.
lekkere taarten . verschillende koffies en thee soorten .verrassend lekker.

Datum van bezoek: oktober 2019
27 januari 2020 beoordeeld

Balen is zo wie zo al niet zo veel quasi drukte en gezelligheid.
Maar als je een "rustmomentje" wil inbouwen, gemakkelijk te vinden op de markt!

Datum van bezoek: maart 2019
5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kon kiezen uit een menu en ala Carte, maar je kon ook allemaal kleine gerechten bestellen ...
Dat laatste gedaan dat was top.
Zowel binnen als buiten, is heerlijk vertoeven.
Aanrader...
Vader in de keuken en deze avond de dochter als gastvrouw...
Complimenten ....
Prijs kwaliteit zeer goed.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Koffiehuis Den Apotheker bekeken, bekeken ook

In Koffiehuis Den Apotheker geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.