“Afhalen kan ook!”

Geclassificeerd als nr. 22 van 67 Restaurants in Mol
Keukens: Japans, Thais
26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijft heerlijk.
Ditmaal was de sashimi wel dik gesneden maar het blijft heel, heel lekker en vriendelijke mensen in de zaak.
Aanrader in Mol.

8 augustus 2017 beoordeeld

Na een bezoek aan de kunstmarkt langs het plaatselijke riviertje beslist om nog snel een klein hapje in Mol te eten en op goed geluk (en omdat we van Aziatisch houden) Nami binnengestapt.
Supervriendelijke en -gedienstelijke bediening, de de-luxe suchi boot voor 2 was overheerlijk, diverse soorten suchis, ik denk wel 30 per persoon, lekker krokant of heerlijk zacht, veggie of met vis, alles was af en zat erop en eraan, zelfs een klein assortiment sashimi (zalm, tonijn en inktvis). Als we nog eens in Mol komen hoeven we alvast niet meer te zoeken waar we gaan eten : direct terug naar Nami !

6 juli 2017 beoordeeld

Voor de eerste keer kwamen we hier. We namen de shushiboot met allemaal verschillende soorten sushi.Vers en heerlijk van smaak. Vlotte bediening.Voor herhaling vatbaar.

14 mei 2017 beoordeeld

Blij verrast ben zelf niet zo sushi fan maar hier op wat kleine puntjes na een dikke pluim
veel smaak heb genoten en ga zeker terug.
Kan het zeer zeker aanraden en word vervolgt.

18 mei 2016 beoordeeld

Toen we op binnenkwamen hing er een doordringende friteusegeur wat geen al te beste eerste indruk gaf. De bediening is vriendelijk, de inrichting gewoontjes. Het concept met de boot is een prima idee en zorgt er voor dat je in een gezelschap van 4 toch een 10-tal verschillende sushi en sashimi kan proeven. De kwaliteit is ok maar de smaken zijn niet echt uitgesproken. We komen nog eens terug om echt à la carte te eten.

Reizigers die Nami Sushi bekeken, bekeken ook

In Nami Sushi geweest? Deel je ervaringen!