Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden 2 grote sta caravans geboekt. Inscheck duurde maarliefst 5 uur caravan was nog niet schoon voir gebruik werd er gezegd. Dus wachten met kleine kinderen erbij die dat geduld nog niet hebben was het een ramp. Tegen etenstijd werden we allemaal lastig dus opnieuw naar de bali om verhaal te halen was nog niet klaar zeiden ze na flinke scheld partij kregen we een tegoed bon om in hun snackbar een frietje te eten. Uiteindelijk kregen we de sleutels. Maar ik kon eigenlijk weer terug naar de bali was helemaal niet gepoetst sterker nog stond er in onze caravan een sla kom dat bij de huur van de caravan hoort vol met urine naast het bed. De vloer was zo smerig dat de muizen er nog weg liepen. Poetsdame kwam terug en ging er vluchtig effe door heen.
4 dagen geboekt 2 dagen gebleven.

Zwembad vies en overdreven veel chloor in water. Beperkt open en als er volgens hun teveel bezoekers waren gooien ze het gewoon dicht.

Enige positieve ervan was dat we fijn met de hond gewandeld hadden en voor de rest NEVER NOOIT MEER

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 19 juni 2017 via mobiele applicatie

OK, niet erg duur die "mobile home" (aangepaste festivalprijs weliswaar) en goed om te crashen na Graspop maar de stacaravannen zijn behoorlijk door de vergankelijkheid gegrepen. Bedden van 60 breed en 180 lang zijn nu ook de standaard niet meer. Wel een punt extra voor het vriendelijke personeel.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2016

Met bange voorgevoelens vertrokken naar dit park door de negatieve commentaren.de luxebungalow die we boekten was echter zeer proper en voorzien van nieuw meublilair. Alle apparaten waren aanwezig. Het park zelf lag er ook zeer netjes bij. Het (niet al te grote) zwembad beschikt over alle voorieningen (sauna, bubbelbad,glijbaan) en is zeer netjes onderhouden. Het restaurant (met nieuwe eigenaars dit jaar) bied een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding aan. Kortom voor ons een zeer geslaagde vakantie. Enig minpuntje was dat de visvijvers leeggevist waren door personen die de gevangen vissen direct meenamen om op te eten. Misschien dat wat meer controle hierop kan helpen ondanks de waarschuwingsborden. Het personeel tenslotte was supervriendelijk

Kamertip: bungalow 103 luxe voor 4 personen moet zeker niet onderdoen voor bungalows in center parks of sunparks.
Datum van verblijf: september 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 7 december 2016

Beste Pieaar,

bedankt voor uw beoordeling en wat fijn om te lezen dat u een zeer geslaagde vakantie heeft gehad. We vinden het fijn om te lezen dat wij uw verwachtingen overtroffen hebben. We werken flink aan de kwaliteit van het vakantiepark en daar hoort ook onderhoud, verwachtingsmanagement, een goede prijs/kwaliteit verhouding en een goede visvijver bij. Om die reden vinden zal er komende tijd ook gekeken worden naar de visvijver en de vispopulatie. Het mag natuurlijk niet voorkomen dat de visvijver leeggevist is (vooral gezien het feit dat er zeer veel vissers speciaal hiervoor naar ons vakantiepark komen).

Wij willen u bedanken voor uw komt en uw recensie en we hopen u in 2017 weer te mogen verwelkomen op ons vakantiepark.

Sander
Hospitality medewerker

Beoordeeld op 10 april 2016

BOEK DAAR NIET. Wij boekten een comfort (???)home voor 6 personen en gingen met 2 volwassenen en een kind. Dan nog was de ruimte klein. Niet erg, maar het was zeer verouderd en vuil. Dan maar genieten van het zwembad dachten we....mis, klein niet onderhouden zwembad...schrik om er iets aan over te houden. Dus blijf er was. Dan maar gezellig eten. Ook mis: het eten is ondermaats en bovendien nog zeer duur ook. In plaats van het vakantiepark zijn we dan maar gaan shoppen naar Roermond en zijn we een dag vroeger naar huis gekomen. Dit mogen ze me gratis geven, ik kom daar niet meer. AUB MENSEN laat u niet vangen door promotieprijzen, want misschien denk je dat de accomodatie dan wat minder is,....het geheel is ONDERMAATS. Gelukkig betaalde ik een promotieprijs en dan nog was elke euro er een teveel.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 14 juni 2015

Wij waren hier in een privé-caravan met alle comfort op een mooie plek op een ruim veldje. Mooie schaduwplekken, veel ruimte, kindvriendelijk.
Sanitair was praktisch en schoon.
Personeel, voorzover gesproken, vriendelijk.
Diverse wandelmogelijkheden, goede restaurants in de omgeving.

Datum van verblijf: juni 2015