“Gezellig weekend ;-)”

Geclassificeerd als nr. 19 van 73 Restaurants in Mol
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn n heel weekend bij vrienden (schoonouders van onze dochters) geweest in Mol. Door hun uitgenodigd om met ze te eten in Weselo. Wat een verassingen toen we binnenkwamen. Oud met nieuw gecombineerd qua inrichting. Mooie entourage waar je je dan ook behoord naar te kleden. De mensen die er gister waren hebben daar zeker rekening mee gehouden wat ten goede komt aan sfeer en het restaurant. We hadden een tafelmenu genomen. Voorgerecht hoofdgerecht en nagerechten.
Een heerlijke (huis)wijn er bij. Voorgerecht 1 van ons carpaccio, scampies en tonijn tartaar.
Bavette en Heilbot als Hfd gerecht en als nagerecht appel crumble met ijs, cranberry compote met ijs en advocaat, Toet karamel.
Afgesloten met Irisch coffee en Italian coffee.
Was werkelijkwaar allemaal heeeeerlijk.
Zeker nog eens terug ;-)

Datum van bezoek: december 2018

8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Harde taaie biefstuk waar je amper met je mes doorheen kan. Buitenkant zwart gebrand, vanbinnen nog gewoon rauw. Frieten ook heel hard en taai. Vide was gewoontjes van smaak. Mayonaisse vol met mosterdzaadjes.
Ijscréme was lekker.
Nee zeker geen aanrader...

Datum van bezoek: december 2018
Dieter F, Manager van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2018

Beste,
Bij het lezen van uw beoordeling vragen wij ons af, waarom u dit nooit gemeld heeft persoonlijk aan ons en dit direct uitsmeert uit de sociale media, zonder dat wij een kans krijgen om uw mening te beoordelen.
Onze Videe is 1 van onze best verkochte huisbereide producten en vers. De mayonaise wordt hier vers gemaakt met graanmosterd.
Ik betreur het ten zeerste dat mensen niet meer de moeite doen om persoonlijk hun mening te geven of effe hun hand op te steken en ons te vertellen wat er mis is.

4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier zalig gegeten in een prachtig kader!!
Bediening is evenwel als de keuken van een degelijk niveau!!
Mangerie Weselo is ZEKER een aanrader en wij zullen zeker dikwijls terug komen.
Wij zijn fan!!!
Proficiat!!

Datum van bezoek: november 2018
Dieter F, Eigenaar van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Beste, u had al aangegeven dat u zeer tevreden was en het is ook weer zeer leuk om dit dan terug te lezen.
Tot binnenkort

5 oktober 2018 beoordeeld

Mooie locatie, oud/modern. Super vriendelijke bediening en heel soepele service. En belangrijkste was heel lekker eten. Niet de grote porties maar met 3 gangen goed gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2018
Dieter F, Manager van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Alvast bedankt voor jou zeer fijne reactie.
Tot een volgende keer

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gestopt en er was geen plaats. Er waren nog zeker 8 tafels vrij waar er 5 niet gedekt van waren. Binnen was ook nog plaats. Ik zei dat we er een dessert wilden eten met mijn zoon. Nee, te druk. Iets drinken, nee zelfs dat ging niet.Nee, we waren vandaag niet welkom. Dit was voor mij de laatste keer.

Datum van bezoek: juli 2018
Anneke2403, Eigenaar van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

beste. Ik snap uw reactie maar zoals het personeel al had aangegeven was er echt geen plaats. Als buiten alles vol gereserveerd is dan nemen wij binnen niets meer aan. Als wij onze capaciteit bereikt hebben nemen wij er niemand meer bij zodat wij onze gasten onze service kunnen blijven bieden en dat het voor iedereen aangenaam blijft en de wachttijden niet oplopen.
Hopend op uw begrip.

Reizigers die Mangerie Weselo bekeken, bekeken ook

In Mangerie Weselo geweest? Deel je ervaringen!