“Vergadering en etentje”

Geclassificeerd als nr. 19 van 71 Restaurants in Mol
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
5 oktober 2018 beoordeeld

Mooie locatie, oud/modern. Super vriendelijke bediening en heel soepele service. En belangrijkste was heel lekker eten. Niet de grote porties maar met 3 gangen goed gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2018
Dieter F, Manager van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Alvast bedankt voor jou zeer fijne reactie.
Tot een volgende keer

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gestopt en er was geen plaats. Er waren nog zeker 8 tafels vrij waar er 5 niet gedekt van waren. Binnen was ook nog plaats. Ik zei dat we er een dessert wilden eten met mijn zoon. Nee, te druk. Iets drinken, nee zelfs dat ging niet.Nee, we waren vandaag niet welkom. Dit was voor mij de laatste keer.

Datum van bezoek: juli 2018
Anneke2403, Eigenaar van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

beste. Ik snap uw reactie maar zoals het personeel al had aangegeven was er echt geen plaats. Als buiten alles vol gereserveerd is dan nemen wij binnen niets meer aan. Als wij onze capaciteit bereikt hebben nemen wij er niemand meer bij zodat wij onze gasten onze service kunnen blijven bieden en dat het voor iedereen aangenaam blijft en de wachttijden niet oplopen.
Hopend op uw begrip.

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar kan men beter genieten op een terras ih groen als bij Mangerie Weselo.. rustig gelegen, gezellig groot terras grote tuin met houten speeltuig voor kinderen.. genieten van een fris drankje en heerlijke dame blanche..

Datum van bezoek: juli 2018
Dieter F, Eigenaar van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Dank je wel voor een zeer leuke reactie. Altijd fijn om dit te lezen :-)

mvg an

21 juli 2018 beoordeeld

We kregen een tafel op het terras,mooi terras.
De scampi's en de zalm klaargemaakt in de Josper...zalig.
De filet pur heerlijk.Het slaatje geitenkaas was mooi gepresenteerd.
Fijne bediening de suggestie wijnen waren perfect.We hebben er van genoten.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras, veel plaats voor kinderen ( groot grasveldje). Eten was lekker en mooi gepresenteerd.
Wel weinig parkeerplaatsen op een drukke dag.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Mangerie Weselo bekeken, bekeken ook

In Mangerie Weselo geweest? Deel je ervaringen!