“Prachtlocatie met super lekker eten !!!”
Beoordeling van Mangerie Weselo

Mangerie Weselo
Geclassificeerd als nr. 19 van 71 Restaurants in Mol
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genieten in een prachtige tuin in een oase van rust ,scampi’s in look vooraf en nadien heilbot genomen met een prachtige witte wijn uit Chili.... om duim en vingers af te likken.... aanrader van formaat

Datum van bezoek: juni 2018

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mangerie Weselo in Mol -Wezel biedt een beperkt aanbod aan klassieke vis en vleesgerechten tegen correcte prijzen. Dit wordt wel aangevuld met een suggestiemenu aan 44 euro pp, en met suggesties aan voor- en hoofdgerechten. Wijnkaart is goed met interessante variaties in witte en rode wijnen uit Zuid-Europa en de nieuwe wereld. Prachtig terras in het groen onder mooie hoge oude bomen.
Wat meer variatie en verrassingen op de kaart zou dit etablissement naar een niveautje hoger tillen. Bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2017
19 maart 2018 beoordeeld

In een stijlvol gerestaureerde hoeve van de jaren 1720, gelegen aan de Sint Jozefslaan tussen Balen en Mol, wordt hier een smakelijke, hedendaagse keuken aangeboden. Mooi interieur, gezellige zitplaatsen, niet te dicht op elkaar. De kaart vermeldt deels klassieke deels nieuwe gerechten die op een fijne en lekkere manier worden klaargemaakt. Goede wijnkaart. Vlotte aangename bediening. Voor zomerse dagen nodigt een mooi terras uit. Ruime parking voorhanden. Enig voorbehoud voor de muziek qua keuze en volume, maar wie ben ik?

Datum van bezoek: februari 2018
Anneke2403, Eigenaar van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2018

beste
altijd heel leuk om dergelijke recentie te krijgen. dank je wel

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch: Geen uitgebreide keuze, maar wel lekker. Ik had croque videe, maar vond portie videe iets te weinig.

Heel gezellig en rustig. Mooi buitenterras

Datum van bezoek: december 2017
3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds verschillende keren zijn we hier geweest. Voor mij is dit een van de betere adressen in de buurt.
Mooie kaart!

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Mangerie Weselo bekeken, bekeken ook

In Mangerie Weselo geweest? Deel je ervaringen!