“Lunch”

Geclassificeerd als nr. 19 van 71 Restaurants in Mol
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch: Geen uitgebreide keuze, maar wel lekker. Ik had croque videe, maar vond portie videe iets te weinig.

Heel gezellig en rustig. Mooi buitenterras

Datum van bezoek: december 2017

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds verschillende keren zijn we hier geweest. Voor mij is dit een van de betere adressen in de buurt.
Mooie kaart!

Datum van bezoek: maart 2017
27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk! Keer op keer zijn de suggesties dik in orde en is de menu echt de moeite! Ook de sfeer is super en het is een zeer gezellige zaak.

Datum van bezoek: oktober 2017
28 september 2017 beoordeeld

We waren met 9 personen. Hierdoor werd gevraagd om de keuze te beperken tot 4 verschillende gerechten. Dit werd vooraf telefonisch duidelijk meegedeeld, en was ook op de site aangegeven. De menu is niet erg uitgebreid, wat ik persoonlijk wel goed vind, kwestie van verse ingrediënten te kunnen gebruiken.
Iedereen was erg tevreden met zijn keuze, ikzelf had de steak Montbéliard, een entrecôte voor 2 personen. Deze was excellent gegrilld en vergezeld van zelfgemaakte ?) frietjes en warme groentes. Prijs / kwaliteit heb je zeker waar voor je geld.
De bediening was vriendelijk en efficiënt. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017
Anneke2403, Manager van Mangerie Weselo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Beste,

Het doet ons deugd om dergelijke reacties te lezen. Iedereen doet hier zijn uiterste best en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Verse seizoensgebonden producten en men maakt er geen probleem uit om het gerecht aan te passen. Een aanrader tevens gezellig terras.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Mangerie Weselo bekeken, bekeken ook

In Mangerie Weselo geweest? Deel je ervaringen!