“Topervaring”

Geclassificeerd als nr. 2 van 86 Restaurants in Mol
Prijsklasse: € 9 - € 33
Keukens: Frans
29 oktober 2023 beoordeeld

Zeer gezellige charmante zaak, met een uitstekende keuken. Personeel is zeer kindvriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: oktober 2023

7 september 2023 beoordeeld

Ruime zaak met buitenterras, een tijdje geleden volledig vernieuwd en dat gebeurde heel erg smaakvol. De tafeltjes staan goed op afstand van elkaar, de zit(hoogte) is perfect om te eten. Vriendelijke ontvangst en bediening.
We waren speciaal naar hier gekomen voor de mosselen, die normaal rond de 30€ kosten, maar vandaag kostten alle mosselbereidingen slechts 23,95€, dat was dus een meevaller. Na een cavaatje vooraf (7,95€), begeleid met brood en olijfjes, kozen we voor de mosselen in witte wijn, en die in lookroom. Vooral die laatsten waren superlekker, de smaak was zo vol dat het extra (klassieke) mosselsausje zelfs niet nodig was, integendeel. De mosselen worden hier ook niet in een pot geserveerd, maar in een grote kom, wat veel mooier oogt, en ook veel makkelijker eet. De frietjes erbij waren lekker maar mochten nét iets krokanter zijn.
De begeleidende Spaanse Chardonnay was ok (5,50€ op de kaart, ... 5,70€ op de rekening, maar daar gingen we niet moeilijk over doen, hoewel dat eigenlijk niet kan).

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
6 september 2023 beoordeeld

Huisgemaakte vol au vent.: balletjes niet zelf gemaakt, weinig kip en dan nog heel kleine stukjes . wel lekkere saus. Heel vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2023
3 augustus 2023 beoordeeld

Prachtige gelegenheid, zeer lekker eten, fijne lokatie en vriendelijk personeel. Een aanrader ! Nu ook tapas, lekker !

Datum van bezoek: augustus 2023
29 mei 2023 beoordeeld

We aten 1 gerecht op een zondagavond. Mijn man koos voor de vis met asperges. De asperges waren van mindere kwaliteit. Ik nam de kipfilet met een fris slaatje en frietjes Dit gerecht kon me zeker bekoren. Bij het aperitief kwamen lekkere olijfjes. Goede en vriendelijke bediening, voldoende grote porties. Wijnen per glas verkrijgbaar en variatie in prijs. We sloten af met een goede cappucino. Er is een terras maar jammer genoeg is de bistro aan de straatkant gelegen wat jammer genoeg wat minder rust biedt .

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Brasserie Chapeau bekeken, bekeken ook

In Brasserie Chapeau geweest? Deel je ervaringen!