“Toegankelijke brasserie in het centrum van Mol ”
Beoordeling van Brasserie Chapeau

Brasserie Chapeau
Geclassificeerd als nr. 2 van 86 Restaurants in Mol
Prijsklasse: € 9 - € 32
Keukens: Frans
29 mei 2023 beoordeeld

We aten 1 gerecht op een zondagavond. Mijn man koos voor de vis met asperges. De asperges waren van mindere kwaliteit. Ik nam de kipfilet met een fris slaatje en frietjes Dit gerecht kon me zeker bekoren. Bij het aperitief kwamen lekkere olijfjes. Goede en vriendelijke bediening, voldoende grote porties. Wijnen per glas verkrijgbaar en variatie in prijs. We sloten af met een goede cappucino. Er is een terras maar jammer genoeg is de bistro aan de straatkant gelegen wat jammer genoeg wat minder rust biedt .

Datum van bezoek: mei 2023

19 mei 2023 beoordeeld

Heel lekker eten ! Helemaal geen brasserie gevoel, meer restaurant. Super lekkere wijnen, die je nu ter plaatse kan kopen in de wijnshop. Super vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor een gezellige avond/middag tafelen.
Proficiat aan keuken- en zaalpersoneel.
Nieuwtje: vanaf eind juni opening wijnbar geïntegreerd in het pand. Zal ongetwijfeld een succes worden.
We gaan hier zeker van genieten.

Datum van bezoek: mei 2023
15 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch. Zoals steeds lekker gegeten. Fijne zaak met heel vriendelijk personeel. En altijd met de glimlach. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: februari 2023
12 februari 2023 beoordeeld

Het is altijd genieten hier. Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie verzorg de schotels en de prijzen zijn ook oke.

Datum van bezoek: januari 2023
29 oktober 2022 beoordeeld

Modern interieur, maar niet bijzonder. Niet bepaald goedkoop: reken op +30 euro voor een gerecht, en op +6 euro voor een glas wijn. Elk gerecht krijgt zijn eigen garnituur. De hertenbiefstuk en de kabeljauw waren mooi gepresenteerd en erg lekker. Alles bij elkaar wel waar voor z'n geld.

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die Brasserie Chapeau bekeken, bekeken ook

In Brasserie Chapeau geweest? Deel je ervaringen!