“Lekkeer, verzorgd”

Geclassificeerd als nr. 2 van 86 Restaurants in Mol
Prijsklasse: € 9 - € 33
Keukens: Frans
12 februari 2023 beoordeeld

Het is altijd genieten hier. Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie verzorg de schotels en de prijzen zijn ook oke.

Datum van bezoek: januari 2023

29 oktober 2022 beoordeeld

Modern interieur, maar niet bijzonder. Niet bepaald goedkoop: reken op +30 euro voor een gerecht, en op +6 euro voor een glas wijn. Elk gerecht krijgt zijn eigen garnituur. De hertenbiefstuk en de kabeljauw waren mooi gepresenteerd en erg lekker. Alles bij elkaar wel waar voor z'n geld.

Datum van bezoek: oktober 2022
24 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan Chapeau is als thuiskomen.. een mooie grote zaak, met vriendelijk personeel een vlotte bediening en heel lekker eten. De prijs is in evenredigheid met wat je op je bord krijgt neem daarbij een glaasje wijn uit de ruime keuze en de avond is perfect! chapeau voor de Chapeau

19 september 2022 beoordeeld

Ik kwam voor een hapje maar vond weinig snacks op de kaart. Ik bestelde carpaccio 14 euro en een koffie. Wees de carpaccio aan op de kaart. Die stond bij de voorgerechten.
Ik moest 26 euro betalen. Blijkbaar was er ook carpaccio als hoofdgerecht en zonder mij te laten kiezen krijg je dan automatisch het hoofdgerecht. Het was lekker maar voor dat geld had ik mosselen met friet kunnen gaan eten elders. Ik voelde mij bekocht. Sorry

9 september 2022 beoordeeld

Met mijn vrouw vandaag voor het eerst hier gegeten. Het interieur (het linker gedeelte bij binnenkomst) was warm en sfeervol. (Het rechter deel leek me iets killer). Ik bestelde een Steak, welke zo mals was als een filet pur. Mijn vrouw ging voor de sliptong en kreeg er maar liefst drie tongetjes op haar bord. Deze waren een streling voor háár tong. Beide gerechten waren dus een schot in de roos. De bediening was uiterst vriendelijk en kundig. Terecht dat deze brasserie zo hoog scoort in de beoordelingen. We waren vorige week bij de nabij gelegen brasserie Belle Vue, maar deze kan hier absoluut niet (meer) aan tippen.

Reizigers die Brasserie Chapeau bekeken, bekeken ook

In Brasserie Chapeau geweest? Deel je ervaringen!