“Gewoon ff uitpuffen en wennen aan terrasgevoel ”
Beoordeling van Brasserie Chapeau

Brasserie Chapeau
Geclassificeerd als nr. 1 van 83 Restaurants in Mol
Keukens: Frans
6 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon ff uitpuffen en wennen aan terrasgevoel. Vriendelijk uitgerust personeel en vlotte bediening. Nu alleen drankje doen, komen wel weer langs

Datum van bezoek: juni 2020

9 april 2020 beoordeeld

Dit is een gezellige en druk bezochte Brasserie in het centrum van Mol. De zaak heeft een modern interieur en prijs/kwaliteit gezien serveert men hier prima eten. Wij hebben hier al meermaals gegeten en vinden het soms wel wat rumoerig binnen. Het is goed maar zeker naar onze mening niet de beste zaak van Mol zoals hier op tripadvisor voorgedaan word.

Datum van bezoek: oktober 2019
4 december 2019 beoordeeld

We komen regelmatig voor een dinner in de "Chapeau" en zoals altijd een perfecte service en lekker eten aan een eerlijke prijs.

2 december 2019 beoordeeld

Onlangs met mijn echtgenote daar op een avond gaan eten.
Het restaurant is heel gezellig en stemmig ingericht, de bediening is vlot zonder overdreven commerciële vriendelijkheid. Wat wij als ouderen zeer konden appreciëren, was de afwezigheid van de alomtegenwoordige en haast onvermijdelijke opdringerige hedendaagse "muziek"; er was muziek, maar ze stoorde op geen enkele manier. Fijn!
We namen allebei de witloofsoep met grijze garnalen en we vonden die lekker.
De eerste keuze van mijn echtgenote, namelijk zalm, was net uitverkocht...
Ze heeft dan maar het koninginnenhapje genomen met frietjes, wat best ok was. Over de frietjes was ze minder enthousiast.
Ik zelf nam hertensteaks (ben de juiste naam vergeten) met kroketten en groenten en ook dat beviel me zeer. Bovendien waren de porties zeer ruim ,dus we gingen niet met honger buiten.
Alles bij mekaar, een geslaagd etentje en voor herhaling vatbaar.

21 november 2019 beoordeeld

Het restaurant is heel mooi! Het eten is mooi gepresenteerd en heel lekker. Er is wel veel volk, dus best op voorhand reserveren.

Reizigers die Brasserie Chapeau bekeken, bekeken ook

In Brasserie Chapeau geweest? Deel je ervaringen!