“mooi restaurant met groot terras te weinig personeel!”
Beoordeling van Gasthof De Beiaard

Gasthof De Beiaard
Geclassificeerd als nr. 21 van 66 Restaurants in Mol
Keukens: Belgisch
17 oktober 2017 beoordeeld

We zijn door drukte bij 2 vreemden aangeschoven, op zich geen probleem, de ober die hun bestelling kwam brengen en nog een cola voor de dame opnam negeerde ons compleet toen wij hem vroegen om voor ons ook een drankje op te nemen, volgens de 2 dames aan tafel was hij bij hun eerste bestelling ook al chagrijnig en niet gastvriendelijk (grijze 40er) wij grapten nog onderling dat het misschien de baas was die zelf moest aanpakken vanwege de drukte, gelukkig werden we daarna door een vriendelijk ober geholpen, maar moesten erg lang op de bestelling wachten, we kregen lauwe koffie en een bruin biertje waar het schuim al van ingezakt was, jammer hoor! ben hier al enkele malen geweest maar dit was echt matig

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten een stoofpotje en dat was prima. De bediening was vriendelijk, aardige ober. Prijs kwaliteit is goed.

25 september 2017 beoordeeld

De Beiaard is gevestigd in gebouwen van de abdij van Postel. Dit alleen maakt het al bijzonder. Het eten is er best lekker. Ik nam een kaasschotel met brood. De kaasporties zijn zeker voldoende en lekker. Het geheel oogde mooi verzorgd op een houten plank. Twee minpunten maken dat de score toch niet hoger ligt. Ten eerste waren de druiven die bij de schotel lagen niet gewassen en nagekeken: het stokje hing er nog aan en was helemaal verdord en een van de druiven was bovenaan beschimmeld. En ten tweede kon je in de toiletten je handen wel wassen, maar niet afdrogen (noch bij de mannen, noch bij de vrouwen). Als dit volgende keer in orde is, stijgt de score onmiddellijk!
Het personeel is wel heel vriendelijk.

6 september 2017 beoordeeld

Wij werden voor onze huwelijksverjaardag getrakteerd voor een ontbijt in gasthof de beiaard en het was zeer lekker en ook meer dan voldoende.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een fikse wandeling aangekomen op een zeer mooi en gezellig terras ! De lunch was heerlijk met voldoende sla en heerlijke dressing ! Super vers, dat proef je gewoon een echte aanrader

Reizigers die Gasthof De Beiaard bekeken, bekeken ook

In Gasthof De Beiaard geweest? Deel je ervaringen!