“Lekker maar niets speciaal”
Beoordeling van Casa Fraquelli

Casa Fraquelli
Geclassificeerd als nr. 4 van 82 Restaurants in Mol
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten maar niets special , gereserveerd om 19.00 maar tafel was nog bezet , na 20 minuten wachten mochten we aan tafel gaan ,voorgerechtjes waren zeer lekker , pizza’s waren lekker maar niets speciaal , mijn vriend had na 2 keer vragen zijn mayonaise nog niet verkregen en heeft dan de frietjes maar zo opgegeten , pasta’s waren prima in orde en lekker van smaak . afruimen en drank duurde allemaal wat lang , ik denk 1 personeelslid tekort .
Gratis parking voor de deur . Niettegenstaande gezellige avond gehad 🥂🌸👍🇧🇪

Datum van bezoek: januari 2023

27 juni 2022 beoordeeld

Leuke en gezellig ingerichte zaak die druk bezocht wordt.Ruime keuze in Italiaanse gerechten en ook de mogelijkheid om een menu te nemen. Erg lekker en zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: april 2022
14 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ervaring en niet alleen omdat we met z'n achten waren. Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.
Op het ogenblik van deze beoordeling hadden we de dolorossa (rekening) nog niet gekregen...
Pasta duidelijk huisgemaakt en meer dan behoorlijk rekening gehouden met de vegetariërs van de groep. Het vlees naar wens gebakken.
Perfect. Mijn complimenten!

Datum van bezoek: juni 2022
26 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden Bij Fraquelli gaan eeten.Knusse eetkamer..heel vriendelijke bediening.Pizza ai frutti de mare was gewoon perfect..Osso Bucco was heel goed van smaak..mocht van ons iets meer sauce bij zijn.Heel tevreden..gaan terug

Datum van bezoek: februari 2022
1 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en zeer vriendelijke bediening.
Wel niet zo groot maar
Men kan wel op de 1e verdieping ook eten.
Het dessert was super lekker.
Zeker een aanrader, maar best reserveren zit meestal vol.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Casa Fraquelli bekeken, bekeken ook

In Casa Fraquelli geweest? Deel je ervaringen!