“Casa Fraquelli, lekkere italiaan in Mol”
Beoordeling van Casa Fraquelli

Casa Fraquelli
Geclassificeerd als nr. 6 van 66 Restaurants in Mol
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2017 beoordeeld

tweede maal dat we in Casa Fraquelli gegeten hebben, diner, we waren vroeg gestart, want de keuken en het restaurant sluiten om 22.00 uur, vrij drukke bedoening, met nog jonge kelners die ervaring misten en veel tijd lieten verloren gaan, foutje van de directie die mensen met zo weinig ervaring geen langere begeleiding geven! , eten was prima, suggestie-menu was goed en lekker, ook diegene die a la carte aten waren tevreden, heel lekkere dessertkaart, prima wijnkaart, zeer correcte prijzen voor alles , nu nog wat betere organisatie met meer personeel om de drukte op te vangen, en het was er druk, maar was 8 jaar geleden ook al een probleem, op dat gebied hebben ze nog heel wat te leren

Schrijf een beoordeling

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste keer dat we bij Casa Fraquelli kwamen werden we op de eerste verdieping geplaatst. Na een 15-tal minuten wachten, waar we niemand meer zagen, en alle gezichten te hebben afgelezen van alle mensen die boven zaten (zonder eten en drinken), zijn we vertrokken. Deze week Casa Fraquelli toch nog eens bezocht..
In een ideale wereld wordt de kaart gebracht en na enkele minuten gevraagd of men een aperitief wenst. Daarna heb je de tijd, onder het genot van een drankje en een amuse, om je keuze te maken... Een onervaren jongeman bracht ons de kaart en vroeg onmiddellijk wat we wilden drinken, toen we vriendelijk vroegen of we even mochten kijken was dit geen probleem.
Ondertussen kwamen twee mensen binnen, een tafel van vier... nog een tafel van vier, en nog twee personen. Allen werden een tafel toegewezen, drank/aperitief opgenomen én gebracht, met amuse, en sommigen al een voorgerecht vóór er aan ons nog aandacht werd besteed.
De jongeman werd volledig opgeslorpt door de weg te brengen drankjes opgenomen door de uitbaatster.
Op deze manier is mijn zin over, eigenlijk hadden we opnieuw moeten opstappen.
Hoe komt het toch dat zovele zaken (hier vooral) falen in dit opzicht?
We hadden de hele avond tijd maar hebben uiteindelijk enkel een hoofdgerecht gegeten. Dit was ok, maar ook niet meer dan dat (beide dezelfde pasta, in het ene bord dreef de pasta in de saus, in het mijne bijna niets. Plus de koud erbij gesmeten tomaten misten elke smaak).
Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier vijf punten aan geven.
Ik vrees dat er geen derde bezoek in zit...

9 september 2017 beoordeeld

Heel gezellig restaurant, ook op de bovenverdiepingen is het gezellig toeven. Uitgebreide en lekkere kaart. Een aanrader!

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het aperitiefbord als de pizza waren heel lekker. We waren met 7 en een baby en kregen een rustige plaats boven. Ook de bediening was vlot en vriendelijk.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig en het is altijd top! Zeer fijne bediening en super lekkere gerechten.
Parking is voor de deur op het Rondplein en gratis na 18 uur.

Reizigers die Casa Fraquelli bekeken, bekeken ook

In Casa Fraquelli geweest? Deel je ervaringen!