Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Strand met heel veel volk,misleidende
Reclame.verboden te zwemmen van
Zilverstrand.Geen waterfietsen,geen
Klimkoord.Geen sanitair voor dringende gevallen.Alleen nog hoofdgebouw.toilet
Papier op zak?Huur caravans,storend
Effect van honden.Camping lijkt wel een
Kennel.Afval wordt naast doorgangsweg
Gedeponeerd.Vreemde ,pl,ro,lt.wonen?vakantiegasten.Was vroeger niet.oorzaak?
Genomen genomen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met ASUS 6 Stub App Smartphone
Beoordeeld op 10 augustus 2017

twee nachten in een perfecte ingerichte trekkershut, alles was zeer netjes. Het blijft beperkt in comfort, maar je hebt wel alle toegang tot het park. Het park is eveneens goed onderhouden en voor elke leeftijd.

Datum van verblijf: augustus 2017