Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 135
Hotels.comUS$ 135
PricelineUS$ 135
TravelocityUS$ 135
Agoda.comUS$ 135
eDreamsUS$ 124
Beoordeeld op 26 december 2020

Wij zijn met meer dan open armen ontvangen in het corbie hotel mol , wij raden dit hotel zoiezo aan vriendelijk personeel,behulpzaam, konden ons geen beter hotel wensen alles was naar wens Mvg bedankt voor alles

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 3 maart 2020

De kamer was netjes en schoon. Het personeel uiterst vriendelijk. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel goed verzorgt; het ontbrak eigenlijk aan niets. De hond was welkom, maar de locatie van het hotel maakte het minder geschikt met een hond -> midden in het centrum en weinig uitlaat mogelijkheden. Ik had wel een kamer met eigen deur naar buiten gekregen, dus zeer fijn geregeld!

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 februari 2020

Een goede oplossing om een overnachting te boeken bij Corbie in Mol. Zo konden we tijdens een nabije trouwparty rustig doorgaan en na een gezellige avond - nacht rustig ons zalige bedje in zonder enige zorgen over een BOB. Vriendelijke bediening , zalig geslapen in een goed bed en kussens.
Ontbijt was simpel maar absoluut wel lekker en vers.
Een aanrader om tijdens een bezoekje een nachtje te slapen in Mol centrum...
Prijskwaliteit TOP

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019

Gehorig, een klein bed ondanks dat ik telefonisch gevraagd had of er een goed tweepersoonsbed in de kamer zou zijn. Last van medehotelgasten. De sigarettenrook kwam via de deur van de kamer naast ons naar binnen. In de nacht lopende gasten.

Datum van verblijf: december 2019
Corbiehotels, Guest Relations Manager van Appart Hotel Corbie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Het spijt ons oprecht dat u het bezoek als onprettig hebt ervaren, zo had het niet moeten zijn.
Mijn welgemeende excuses.
We hebben uw ervaringgeëvalueerd en daarin besproken hoe het anders kan en moet. Het is verboden om in het hotel te roken en we hebben nu strengere maatregelen getroffen om te voorkomen dat dit zich herhaald.
Uw mening is zeer belangrijk voor ons en heeft ons geholpen met het verbeteren van onze service.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog ontvangen!

Danny
Corbie Guest Relations

Beoordeeld op 5 november 2019

Mooie kamer met koffiezet , badkamer was ruim, erg goed bed, weliswaar smal. Terrasje op gelijkvloer, en erg behulpzame receptie
Ontbijt was echt super lekker, zelfs de roomservice versie was erg ruim!!

Kamertip: dubbel bed is slechts 1m40 en aan de smalle kant.
Datum van verblijf: oktober 2019