Beoordeeld op 4 juni 2019

Als je op het gelijkvloers een kamer hebt en in de bar gaat het er zeer luidruchtig aan toe dan slaap je niet. Ben zelf na 3 u ‘s morgens moeten gaan vragen of het stiller kon.
Dit moet een hotelgast normaal niet vragen, dit zou vanuit het management moeten gebeuren. Iedereen heeft graag zijn nachtrust. Kinderen hebben niet kunnen slapen of zeker niet genoeg.
Dacht nog nachten bij te boeken maar ben na 1 nacht gewoon vertrokken naar een ander hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 20 mei 2019

Budget kamer 1 pers. prima. Koffie en thee en zelfs een chocolaatje op de kamer. Prima badkamer voor deze kamer.
Uitstekend ontbijt. Hotel ligt in het centrum. Al met al voor weinig geld een prima onderkomen.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 april 2019

Vriendelijke ontvangst met welkomstdrankje. Uitstekend gelegen in het centrum, alles is vlakbij. Toch zeer rustig.
Ook in budget kamer is alle comfort voorzien.
Het ontbijtbuffet is aan de sobere kant.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 februari 2019

Wij hebben via via hotel Corbie gereserveerd en wisten niet precies wat te verwachten. Echter we waren onder de indruk. Mooie kunstzinnige inrichting van de hal, ruime hotelkamers en zeer vriendelijke ontvangst door Danny! Wij komen graag terug!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Een goed gelegen, mooi hotel, met uitgebreide keuze voor ontbijt. Wel jammer dat de geluidsisolatie tussen de kamers minder goed is. Heel vriendelijk personeel, mooie en ruime parkin. Ligt vlakbij het centrum

Datum van verblijf: augustus 2018