Tripadvisor

Beoordeling van Vinto

Vinto
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Kruishoutem
13 augustus 2019 beoordeeld

Vandaag het nieuwe concept vinto 2.0 gaan ontdekken.

Een volledig nieuw concept in een vertrouwde omgeving. Een lekkere en (h)eerlijke keuken. Ook de wijnen blijven hier van hoog niveau.

Prijs kwaliteit zeker aan te raden. Een jong dynamisch team met een doel voor ogen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede bezoek , nu met bevriend koppel. Door mijn eerste positieve ervaring er een fijne zaterdagavond van gemaakt. Niets op te merken over de nogal kleine porties , ik moet toch wat op dieet .
Het net niet opgedrongen blinde wijnen arrangement viel dik dik tegen. Gewoon de kelderrestjes van wat de sommelier wellicht verkeerd heeft aangekocht of lekker vind ( m a w. Met passie en liefde aangekocht ). Is zeker geen meerwaarde...
perfecte restaurants bestaan gewoon niet en alles moet je kunnen , relativeren maar de arrogante klantonvriendelijke attitude bij vragen van een tafelgenote blijft wel hangen en blijkbaar ben ik niet alleen wanneer ik andere recensies lees.
Soit been there ... schluss ... derde keer hoeft niet meer

Datum van bezoek: juli 2019
17 juli 2019 beoordeeld

Het eten krijgt een 5 op 5;de wijnen zelf een 6 op 5 maar ik heb drie keer moeten opstaan voor iets te vragen want ze waren onzichtbaar op het moment dat ik ze nodig had maar wat mij echt tegenstak was het ellenlange duren tussen twee gerechten dat was mij echt ietsje teveel!!Duur maar dat weet je voor dat je hier binnenkomt.De sfeer zou wat ietsje warmer mogen zijn!

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in Vinto zeer lekker gegeten.
Alles was perfect met aangepaste wijnen.
Wij kozen voor de 5-gangen menu gekozen
door de chef. Van starters tot en met dessert en koffie was alles TOP.
Dikke proficiat aan het Vinto-team.

Mvg, Hilde en Bruno

Datum van bezoek: mei 2019
4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De startertjes waren overheerlijk de picon vin blanc even zo. Het voorgerecht fabuleus met een perfecte wijn combinatie. Daarna net iets minder, asperges mooi aangekleed al dente geserveerd met een iets te schrale wijn. Dit kan ik ook , meestal beter. Het hoofdgerecht, lam was behoorlijk maar ook geen hoogvlieger. Voor een restaurant met ambitie is dit net niet voldoende. Het nagerecht was dan weer puur genieten, maar ook hier had een passende wijn een meerwaarde geweest. Dit restaurant heeft potentieel, maar berekent net iets ietwat te veel om een echte hoogvlieger te worden.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Vinto bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

In Vinto geweest? Deel je ervaringen!