“Gastronomisch, gault millau-punten waard”
Beoordeling van Vinto

Vinto
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Kruishoutem
17 maart 2019 beoordeeld

Jong Keukengeweld met de kinderen. Sympathieke service. Lekkere gerechtjes, complex en top. Parkeren dichtbij en gratis.

Datum van bezoek: maart 2019

13 maart 2019 beoordeeld

De hapjes: uitgekiend en verwacht lekker.
Het degustiemenu: jammer dat er standaard niet staat wat het juist inhoud. Indien gewenst verteld men het wel maar het is te veel om bij te houden en ze verkopen het liever als ‘verrassing’ zodat er liefst niet aan het menu wordt gewijzigd (wat ik heel goed kan begrijpen). De gerechten waren lekker met voldoende diepgang echter gaat het hoofingredient soms verloren. Alles is goed verzorgt maar ieder gerecht is te klein / te weinig. Spijtig dat in het menu kip en vakensvlees verwerkt werd. In een menu van 70EUR verwachten we toch iets anders (geen kreeft en caviaar uiteraard). Niet dat we hier iets tegen kip en varken hebben maar tegenwoordig zit in héél veel menu’s kip en varkensvlees. Het Belgische superieure varkensras was niet merkbaar in smaak. Sommig gangen werden ook te lauw gepresenteerd.
De ‘losse’ wijn is goed en kost circa 9EUR het glas. Ook hier te weinig voor de gevraagde prijs. Voor 9EUR verwachten we meer dan ‘een bodempje’.
De gerechten volgen goed op elkaar en er zitten geen lange wachtijden tussen. De bediening is vriendelijk, beleefd en toch voelt het niet warm en gemeend over. Om het menu aan te passen vraagt men 7,5EUR. Het kader is aan de kale kant, alles mocht warmer aangekleed zijn. De deur naar het toilet is grijs van het vuil. Het personeel rammelt koeltjes de bijhorende zinnetjes af.

10 maart 2019 beoordeeld

Heel erg lekker gegeten. Gerechtjes zijn pareltjes voor het oog en voor de smaakpapillen.
Wel iets duurder dan een restaurant mét ster. Wijnen aan de povere kant, eerder brasserie-niveau.
Gastheer heeft een zekere arrogantie en is niet écht vriendelijk. Bediening redelijk klungelig.
Het kader oogt heel erg mooi maar is dan weer slecht qua akoestiek.
Prijs kwaliteit maakt dat we hier toch niet terugkomen.

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vijfgangenmenu gekozen. Elke keer verscheen een kunstwerkje waarvan de diverse ingrediënten een harmonieus geheel vormden. Hun slaan is (h)eerlijke keuken en dat is ook zo. Een avond gezellig tafelen op hoog culinair niveau tegen een eerlijke prijs. Bij de apero en koffie word je echt verwend met extras. Wij hebben deze zaak al enkele keren bezocht en telkens verrast de keuken ons met culinaire hoogstandjes. Bediening is correct en sfeer ongedwongen, zonder capsones. Je voelt je in dit restaurant echt verwend. Aanrader !

4 maart 2019 beoordeeld

Mooi gezellig restaurant waar je rustig kan tafelen. Zeer vriendelijk personeel en aangename gastheer.
Zeer mooie en heerlijke amuses. Ook voor- en hoofdgerecht en dessert waren leuke culinaire ontdekkingen. Wijnen eveneens top.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Vinto bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

In Vinto geweest? Deel je ervaringen!