“Culinair avontuur met oog voor detail”
Beoordeling van Hof van Cleve

Hof van Cleve
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Kruishoutem
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 mei 2018 beoordeeld

Gingen hier eten voor onze 25ste huwelijksverjaardag. Wat ons direct opviel was de vriendelijke en hartelijke ontvangst. Apero en nadien de koffie werd bij goed weer geserveerd op het terras. Is zeker een meerwaarde. De lunch genoten we binnen en het was een culinair avontuur met oog voor detail. Net datgene wat je van een 3 sterrenzaak verwacht. Somelier had tevens kennis van zeer goede bieren en is zeker een aanrader. Had een lekker biertje maar wet helaas de naam niet meer. Iets met 1833 of zoiets. @ Hof van Cleve, als jullie dit lezen feel free om mij de naam door te sturen. Was iets lokaal gerijpt op eiken vaten. Bedankt voor de goede ontvangst en culinaire reis. We hebben genoten.

27 april 2018 beoordeeld

Heerlijk genoten! Mooi plekje bij het raam met mooi uitzicht over het landelijke Kruishoutem met mooie sunset. Vriendelijke service, relaxte sfeer.

13 april 2018 beoordeeld

Dit is het beste van het beste, prachtig menu, ontvangst, obers, kwaliteit van het eten, wijnen die telkens aangepast zijn aan 't gerecht, niet te evenaren

10 april 2018 beoordeeld

het eten, de service, setting alles was zeer goed.
Maar in vergelijking met andere sterren restaurants is het prijsniveau hier
te hoog. De gerechten zijn niet zo uitzonderlijk beter, genialer of subliemer
om het prijsniveau te verantwoorden

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig, chique, lekker.....prachtige ervaring! Once in a lifetime zei ik altijd, maar indien mogelijk toch iets meer. Genieten van start tot eind.

Reizigers die Hof van Cleve bekeken, bekeken ook

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

Waregem, West-Vlaanderen
Ruiselede, West-Vlaanderen

In Hof van Cleve geweest? Deel je ervaringen!