“Vrijdagavond 22 juni”
Beoordeling van Da Marianna

Da Marianna
Geclassificeerd als nr. 10 van 15 Restaurants in Kruishoutem
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reservatie 18u, direct plaats. Bij aankomst en verdere avond heel weinig volk aanwezig. We dachten, ach 't zijn Bierfeesten in Oudenaarde.Zeer goed en royaal bediend voor den aperitief. We waren met 6 personen. 4 kozen pizza en werden heel lekker en goed bediend. Met 2 kozen we voor de ravioli pommodore...We kregen 3 ravioliekes met tomatensaus e dit voor 17.30€ de portie. Zeer jammer, veel te weinig. Het was net een voorgerechtje. Toen we het meldden kregen we boze blikken. De rekening volgde, volle pot. Geen compensatie en geen limoncello aangeboden. Nu begrijp ik waarom het restaurant maar voor 30% gevuld zat. Jammer...want héél goeie kok en zeer goede huiswijn.

Datum van bezoek: juni 2018

18 oktober 2017 beoordeeld

De pizza's zijn er zeer goed, maar de sfeer is een beetje minder. Inrichting van de gebruikelijke italiaanse kitsch.

Datum van bezoek: juni 2017
6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Matige keuken, weinig variatie, bediening ok maar niet hartelijk, in geen enkel aspect kan je Italiaanse passie vinden, weinig kruiding, klassiek interieur, in alle opzicht een stoffige bedoening

Datum van bezoek: augustus 2016
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond gaan eten op aanraden in da marianne, personeel spreekt voltallig Italiaans, veelbelovend maar niets is minder waar, hapjes trekken op niks, de cocktail estate is niet te zuipen, Pizza met zeevruchten heb je de rest van de avond de smaak van tomate concassé, mijn vriendin had 6 scampi als hoofdgerecht, mijn dochter de spaghetti carbonara, smaakte naar room, niet op smaak gebracht; ik zou zeggen: foei dat je zulke dingen verkoopt!

Datum van bezoek: mei 2017
11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Mooie presentatie en meer dan voldoende. Vlotte vriendelijke bediening! Komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Da Marianna bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

Nokere, Oost-Vlaanderen

In Da Marianna geweest? Deel je ervaringen!