“Gezellig ”
Beoordeling van Da Marianna

Da Marianna
Geclassificeerd als nr. 10 van 15 Restaurants in Kruishoutem
11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Mooie presentatie en meer dan voldoende. Vlotte vriendelijke bediening! Komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: mei 2017

4 mei 2017 beoordeeld

onlangs op terugweg naar huis een plotse grote zin achter pizza.
Ik koos de pizza van de chef, De Marianna (bolognaise ,champignon, gourgette enz.. 16€) . Was dit wel een echte tegenvaller, mijn smaakpupillen werden zeker niet gestreeld; fletse tomaten basissaus, als we al enigszins van saus kunnen praten (had eerder de indruk dat het gezeefde tomaten uit bokaal waren) welliswaar verse champignon en gourgetteschijfjes en veel kaas. Jammer genoeg zo goed als geen geen vlees. Nu verwacht ik geen berg vlees op mijn pizza, een lekkere pizza heeft een juiste verhouding en smaken, maar deze was smaakloos en kleurloos. Jammer voor een echt Italiaans restaurant.

23 april 2017 beoordeeld

onverzorgd " restaurant " ( op terras slingerde lege pizzadoos rond) - bediening op automatische piloot doch erger : scampi diavolo besteld en 6 petieterige scampitjes besteld gekregen in een flets sausje ( niks diabolique ) vergezeld van industriebrood (en dat allemaal voor 21 euro ) - aan de overzijde pizza van het huis die alle power en kruidigheid miste - zelfs bij de campari orange heeft men al de indruk dat erg karig met de producten wordt omgesprongen - ook rare wijnkaart met slechts enkele betaalbare wijnen ( wel van 180 en zelfs 350 euro ( ? )) - van een echte italiaan verwacht men toch andere dingen, hoor - we kunnen toch niet iedere maand speciaal naar genk rijden...

10 april 2017 beoordeeld

hier krijg je nog authentieke italiaanse (siciliaanse) gerechten voorgeschoteld. Jammer dat ze weinig aandacht besteden aan bediening. Een voorverwarmd bord zou een wereld van verschil maken en ervoor zorgen dat je gerecht warm genuttigd kan worden.

Datum van bezoek: maart 2017
4 april 2017 beoordeeld

Na een zware ronde van Vlaanderen op zoek naar een Italiaans restaurant in de buurt van Oudenaarde en via Tripadvisor uitgekomen bij Marianne. Als een Italiaans restaurant een houtoven dan het eigenlijk niet meer mis gaan. En dat dan ook uitgekomen, heerlijke pizza Marianna! Aanrader dus!

Reizigers die Da Marianna bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

Nokere, Oost-Vlaanderen

In Da Marianna geweest? Deel je ervaringen!