“Super ontvangst”
Beoordeling van De Zandvlooi

De Zandvlooi
Geclassificeerd als nr. 3 van 15 Restaurants in Kruishoutem
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje uit hadden we het uur niet in het oog. 20:30 gebelt voor reservatie om 20:45. Geen probleem, kom maar af. Bij aankomst kregen we een mooi tafeltje toegewezen. De kaart is uitgebreid met eenvoudige gerechten aan een zeer democratische prijs. Een enorme bierkaart laat je de vrije keuze een een glaasje wijn kan ook. De gerechten, eenvoudig en zeer smakelijk. Mooie dessertkaart!
Leuke plek we komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019

13 maart 2019 beoordeeld

mooie inrichting. ook buiten bij goed weer super terras.
Eenvoudige doch lekkere gerechten op de kaart.
Zeer uitgebreide bierkaart, enkele van het vat. ook eigen biertje.
Alles aan zeer democratische prijzen welke elders ver te zoeken zijn
Spijtig op zomerse topdagen te druk en te weinig plaats

Datum van bezoek: februari 2019
4 december 2018 beoordeeld

ideaal voor nawandeling iets te drinkn of te eten ,zeker niet duur.bij goed weer ideaal terras.ideaal gezin met kinderen

Datum van bezoek: september 2018
6 november 2018 beoordeeld

Het is zo heerlijk zoals thuis gewoon maar super lekker. Vriendelijke bediening
In een mooie omgeving ,met een gezellig terras. Iedereen is er welkom.
Je kan er nog eten voor een eerlijke prijs .Je gaat zeker niet met honger van tafel.
De porties zijn zeker groot genoeg . Wij gaan er regelmatig en zijn zeer tevreden .

Datum van bezoek: oktober 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je altijd terecht voor een lekker biertje of een snack. Goedkoop, snelle bediening, lekker. Niks op aan te merken! Mooi buitenterras met speeltuin en ruime parking

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Zandvlooi bekeken, bekeken ook

Deinze, Oost-Vlaanderen

Wannegem-Lede, Oost-Vlaanderen
Nokere, Oost-Vlaanderen

In De Zandvlooi geweest? Deel je ervaringen!