“Dinsdag 18.09.2018 diner 19h30”
Beoordeling van De Hermelijn

De Hermelijn
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Restaurants in Kruishoutem
19 september 2018 beoordeeld

Mijn echtgenote nam de Tagliata, ikzelf de Tartaar, beide met frietjes. De Tagliata was gewoon perfect, zeer smakelijk bereid en er ligt genoeg op je bord. De Tartaar is ook zeer smakelijk, fris en vergezeld van een eenvoudige salade. De frietjes waren zeer smakelijk, je krijgt er te weinig, maar op eenvoudig verzoek krijg je er een volle portie bij, dit heeft tevens het voordeel dat je terug warme frietjes krijgt! We dronken een heerlijke Rosé We namen geen voorgerecht maar de "Tapas garnaalkroketjes" met aperitief van het huis, je krijgt zes vrij grote bol-kroketten, uitstekend van smaak, smeuïg en lopend...LEKKER! We eindigden met een heel lekkere Café glacé. Vorig jaar was ik er in de zomer en at ik er een super heerlijke tong met frietjes, een aanrader! De bediening door de patron zelf was uitstekend, we zaten buiten op het overdekt terras met verwarming en met uitkijk op een mooie tuin en mooi vergezicht. Positief is ook dat je voor deze aangename beleving ook een democratische rekening krijgt. Voor prijs/kwaliteit is dit restaurant moeilijk te kloppen!

Datum van bezoek: september 2018

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte bediening en ligt eraan wat je neemt van de kaart... Fruits de mer uitstekend de noordzeetong is echt te weinig voor een volwassen persoon zeker voor 35 euro.

Datum van bezoek: augustus 2018
P5762RBinfo, Eigenaar van De Hermelijn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Beste,

Dank voor uw reactie, maar met u opmerking van “slechte bediening en ligt eraan wat je neemt aan de kaart “ weet ik niet goed wat u daarmee bedoeld? Ik versta: dat de bediening afhankelijk is van wat je kiest aan de kaart. Dan moet ik wel zeggen dat u zeer vindingrijk bent in het zoeken naar kritiek. Wat onze noordzeetongen betreft, de grote van onze tongen zijn 360-420g voor een prijs van 35€. Ga zelf eens naar de markt en koop u zo een tong maar verschiet niet wat u er moet voor betalen en als u grote honger hebt bestel dan een voorgerecht of kies voor een stuk vlees. Ik eet ook zeer graag tong maar juist een tong is ook niet voldoende voor mij.
Toch heb ik nog altijd liever als u opmerkingen hebt dat u ons daar persoonlijk over aanspreekt en niet op die manier. En als je het niet durft zeggen stuur mij dan een mail waardoor wij misschien elkaar beter begrijpen!! En ons niet hoeven te ergeren aan misverstanden.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart is eenvoudig gehouden. Te weinig creativiteit in de keuken komt aan het licht. De gerechten waren gewoon juist bereid. We waren met zes personen rond 9 uur ‘s avonds en er was niet zoveel meer te krijgen. De bediening was zeer vriendelijk, waardoor het gezellig bleef. De rekening was korrekt. Aan te raden bij mooi weer.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer deze zaak bezocht. Heerlijke portie mossels gekregen. Klaargemaakt in kruidig soepje. 1.25 kg grote oranjekleurige 1e kwaliteitsmosselen.
Binnen en buiten in een uurtje. We komen hier nog andere zaken proeven alleszins.
Buitengezeten op een gezellig ingericht terras. Alleen spijtig dat naast ons iets hoger 2 luidruchtige roddeltantes en 2 dito nonkels hadden plaatsgenomen. Ze vonden het ook nog nodig na hun apero een sigaret op te steken en hun arrogante dikke rokende poten over de afsluiting in ons richting te houden. Maar niettegenstaande deze neanderthalers toch een pluim voor de kok !

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit , voor herhaling vatbaar!! Zijn er verschillende keren geweest en telkens tevreden!!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die De Hermelijn bekeken, bekeken ook

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Wannegem-Lede, Oost-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Zingem, Oost-Vlaanderen

In De Hermelijn geweest? Deel je ervaringen!