“Mooi terras in gezellige tuin”
Beoordeling van De Hermelijn

De Hermelijn
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Restaurants in Kruishoutem
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart is eenvoudig gehouden. Te weinig creativiteit in de keuken komt aan het licht. De gerechten waren gewoon juist bereid. We waren met zes personen rond 9 uur ‘s avonds en er was niet zoveel meer te krijgen. De bediening was zeer vriendelijk, waardoor het gezellig bleef. De rekening was korrekt. Aan te raden bij mooi weer.

Datum van bezoek: augustus 2018

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer deze zaak bezocht. Heerlijke portie mossels gekregen. Klaargemaakt in kruidig soepje. 1.25 kg grote oranjekleurige 1e kwaliteitsmosselen.
Binnen en buiten in een uurtje. We komen hier nog andere zaken proeven alleszins.
Buitengezeten op een gezellig ingericht terras. Alleen spijtig dat naast ons iets hoger 2 luidruchtige roddeltantes en 2 dito nonkels hadden plaatsgenomen. Ze vonden het ook nog nodig na hun apero een sigaret op te steken en hun arrogante dikke rokende poten over de afsluiting in ons richting te houden. Maar niettegenstaande deze neanderthalers toch een pluim voor de kok !

Datum van bezoek: augustus 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit , voor herhaling vatbaar!! Zijn er verschillende keren geweest en telkens tevreden!!

Datum van bezoek: juni 2018
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgenodigd door vrienden. Hadden mooi plaatsje op terras. Uniek zichrt en sfeer. Amai! Als apero lekkere gin en tonic met daarbij huisbereide tapas. Zeer gesmaakt. Voorgerecht samengesteld uit het fruits de mer assortiment,leuke formule. Als hoofdgerecht namen de mannen entrecote,de dames lotte. Meer dan geslaagde topavond. Vlot lekker vers en correct. Doe zo voort. Wij keren heel zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2018
2 juni 2018 beoordeeld

Prachtig terras op een zonnige middag. Bediening is matig vriendelijk ondanks dat men er al jaren aan werkt lukt het maar niet om een warme gemoedelijke sfeer te creëren. Er wordt met mooie producten gewerkt, die echter niet ondersteund worden door een even goede bereiding. Indien men dan de prijzen ertegenover stelt, is dit veel te duur en dus een onvoldoende.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die De Hermelijn bekeken, bekeken ook

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Wannegem-Lede, Oost-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Zingem, Oost-Vlaanderen

In De Hermelijn geweest? Deel je ervaringen!