“Uitstekende service”
Beoordeling van Restaurant 't Raadsel

Restaurant 't Raadsel
Geclassificeerd als nr. 9 van 15 Restaurants in Kruishoutem
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met plaats voor de kinderen, een trampoline, zwembad. Gezellige terras om te genieten van een apero.

Datum van bezoek: september 2018

27 augustus 2018 beoordeeld

Ontvangst verliep wat chaotisch maar was wel in orde. Dit trok zich over de ganse middag door. Het eten was steeds verzorgd. Netjes en mooi gedresseerd maar niet top. Wel lekker gebracht en de combinaties waren steeds lekker.
Al bij al lekker gegeten in een zeer mooi kader, de kids konden zich zonder problemen buiten uitleven.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met 3 kinderen en werden heel vriendelijk onthaald. De kinderen kregen een aparte menukaart die erg uitgebreid was. (Zeker 10 gerechten) Een hele leuke speeltuin zorgde ervoor dat de kinderen zich geen seconde moesten vervelen. Het eten van de volwassenen was echt lekker. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
18 maart 2018 beoordeeld

Een hoogstaande kwalitatieve keuken is hier standaard
Bij mijn herinnering nooit een opmerking gemaakt op de vers klaargemaakte maaltijden.
Vriendelijke service = idem, steeds warm onthaal en tijdige bediening.

Wij kwamen hier reeds met een 4-tal bevriende aantal koppels = super gezellig sfeertje, iedereen tevreden.
Wij hielden hier een familiefeest (+/- 30 personen) = voor herhaling vatbaar, geen klachten.
Maar mijn favoriet blijft met het gezinnetje (2 jonge kinderen van 6 en 8),..
Steeds super vriendelijk onthaal en uitmuntende service (aangepaste menukaart voor kinderen trouwens).
In de zomer een top-aanrader gezien de faciliteiten voor jonge kinderen.

Enig minpuntje (omdat wij hier wel vaak komen misschien) is dat de complementary (lekkere) hapjes bij het aperitief niet vaak afwisselen, (maar is dat een reden tot klagen,...?).

Ik wil deze plek niet overdreven sterk aanraden, anders hebben we binnenkort geen plek meer in wat - in mijn optiek - een pareltje is op het vlak van gezellige verwennerij - misschien de beste van de streek...

Datum van bezoek: februari 2018
12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toegekomen en de cava was drinkbaar... Vanaf dan liep alles mis!

De soep was flets...

Met groep gekomen van ongeveer 30 personen en je kon kiezen tussen vlees en vis. Ik vlees gevraagd (gevraagd 3 weken op voorhand) er was 1 vis over en 1 vlees tekort... dus ik verplicht van vis te eten want ze konden het niet veranderen... Raar toch in een restaurant. Ik krijg mijn bord en het eten was koud! Bij het vleesgerecht kreeg je geen verse maar diepvries frieten en salade uit een pakje... Het biefstukje was juist groot genoeg voor een 10-jarige...

Ik zette mijn hoop dus op een goed dessertje maar helaas...

Om toch nog te eindigen met een positief punt: het water was lekker

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Restaurant 't Raadsel bekeken, bekeken ook

Deinze, Oost-Vlaanderen

Zingem, Oost-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

In Restaurant 't Raadsel geweest? Deel je ervaringen!