Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com890 US$
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Rondreis door Jordanie. Als laatste stop kwamen we bij grand East hotel aan. Ontvangst was super zag er geweldig uit. Op de kamer was het schoon ruim. Ook de badkamer eerste indruk was Wauw. Helaas was er toch een update nodig de ombouw bad zat scheef en stond los. Geen warm water. Nu was dat niet erg het was buiten erg warm. De zwembaden en de omgeving geweldig. De aankleding van de weg naar de dode zee is in aanleg. Dat wordt erg mooi als het klaar is. Omdat ik de dag erna jarig zou zijn wilde we daar eten en ik koos voor het buffet. Prima was druk bij de ingang gevraagd hoe het ging met betalen. En we konden bij het verlaten van de ruimte dat aangeven. Het was lekker alleen niet warm. Jammer want het was lekkerder als het warm zou zijn. Maar we waren nog aan het eten en kwam de ober met de rekening. Nou ik heb me nog nooit zo onwelkom gevoeld. En dan vier je je verjaardag welkom nieuw jaar. Teleurstelling ten top.Dit is niet horeca vriendelijk kies dan een manier zodat alles geregistreerd word. Nou toen we klaar waren zijn we de koffie op de kamer gaan drinken. De volgende morgen weer vroeg op daar we naar vliegveld moeten. Dus ontbijt vanaf half zeven. Om 6.45 uur was het buffet leeg. Wat er bijgevuld werd was niet warm. Uitchecken ging snel. En weg zijn we.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Bij aankomst 45min moeten wachten tot het eindelijk aan ons was. We deden verschillende keren teken, maar kregen geen respons of de boodschap dat we nog minstens een halfuur moesten wachten om te kunnen inchecken. De dagjestoeristen voor het zwembad kregen duidelijk voorrang. De kamer was al bij al OK, als je niet meetelt dat de elektriciteit verschillende keren uitviel en de kaart niet goed in het bakje paste. Veel te druk aan de zwembaden; overal luide muziek en geroep van kinderen. Op een rustig uurtje aan het zwembad hoef je niet te rekenen. Het strand was bezaaid met kapotte strandstoelen. In de vooravond besloten we iets te drinken in de "shishabar", daar bleek een non-alcoholisch drankje al gauw minstens 3JOD te kosten. Gemaakt dat we wegkwamen om in het winkelcentrum beetje verderop te gaan drinken, en uiteindelijk ook te eten (diner kostte in het hotel 15JOD, drank excl). Het ontbijt kan je beter overslagen, tenzij je in een luidruchtige massa wil gaan zitten met een zwetend plakje kaas op je bord.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met privé parking alsook WiFi.Er zijn verscheidene restaurants in het hotel met ruime keuze. Verschillende zwembaden alsook privé strand aan de dode ze.Nette kamers en vriendelijk personeel

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Kamer goed, maar rest resort vergane glorie, slecht onderhouden, veel kapot. Service traag, na lunch eindelijk jouw drankje krijgen, zwembaden vies, roosters kapot, parasols versleten evenals de bedjes. Geen van de beloofde extra faciliteiten open of up to date. Heel jammer. De website leek veelbelovend de werkelijkheid teleurstellend! Jammer als afsluiting van fantastische rondreis.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019

kamers en de ligging met meerdere zwembaden zijn goed; het hotel zelf doet erg ongezellig - geen gezellige ruimte om iets te drinken. Ontbijt goed, diner matig (lunch en diner zijn hetzelfde); bediening beneden peil; drankjes werden na het dessert geserveerd-vuile borden met etensresten van aangrenzende tafels werden niet afgeruimd; receptie regelmatig onbemand met ongeinteresseerd personeel

Datum van verblijf: mei 2019