Priceline
Trip.com
Travelocity
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Bij aankomst 45min moeten wachten tot het eindelijk aan ons was. We deden verschillende keren teken, maar kregen geen respons of de boodschap dat we nog minstens een halfuur moesten wachten om te kunnen inchecken. De dagjestoeristen voor het zwembad kregen duidelijk voorrang. De kamer was al bij al OK, als je niet meetelt dat de elektriciteit verschillende keren uitviel en de kaart niet goed in het bakje paste. Veel te druk aan de zwembaden; overal luide muziek en geroep van kinderen. Op een rustig uurtje aan het zwembad hoef je niet te rekenen. Het strand was bezaaid met kapotte strandstoelen. In de vooravond besloten we iets te drinken in de "shishabar", daar bleek een non-alcoholisch drankje al gauw minstens 3JOD te kosten. Gemaakt dat we wegkwamen om in het winkelcentrum beetje verderop te gaan drinken, en uiteindelijk ook te eten (diner kostte in het hotel 15JOD, drank excl). Het ontbijt kan je beter overslagen, tenzij je in een luidruchtige massa wil gaan zitten met een zwetend plakje kaas op je bord.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met privé parking alsook WiFi.Er zijn verscheidene restaurants in het hotel met ruime keuze. Verschillende zwembaden alsook privé strand aan de dode ze.Nette kamers en vriendelijk personeel

Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Kamer goed, maar rest resort vergane glorie, slecht onderhouden, veel kapot. Service traag, na lunch eindelijk jouw drankje krijgen, zwembaden vies, roosters kapot, parasols versleten evenals de bedjes. Geen van de beloofde extra faciliteiten open of up to date. Heel jammer. De website leek veelbelovend de werkelijkheid teleurstellend! Jammer als afsluiting van fantastische rondreis.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019

kamers en de ligging met meerdere zwembaden zijn goed; het hotel zelf doet erg ongezellig - geen gezellige ruimte om iets te drinken. Ontbijt goed, diner matig (lunch en diner zijn hetzelfde); bediening beneden peil; drankjes werden na het dessert geserveerd-vuile borden met etensresten van aangrenzende tafels werden niet afgeruimd; receptie regelmatig onbemand met ongeinteresseerd personeel

Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel is erg groot en een soort van vergane glorie. Zo ook het zwembad en de bar. Wel groot zwembad. Handdoeken aanwezig.
Trap naar de Dode Zee moeilijk, veel stenen. Strand is gewoon vies, ongezellig, veel afval. Terwijl de Dode Zee zo mooi is.
Lunch en Diner zijn hetzelfde, bediening traag en oververhit, maar deden hun best. Waren stagiaires.
Eten in grote, galmende zaal. Redelijk.
Slaapkamer redelijk, bed lag goed. Badkamer achterhaald.
Kan dus veel beter aan de Dode Zee.