Leg de laagste prijs van deze websites vast
Travelocity
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met privé parking alsook WiFi.Er zijn verscheidene restaurants in het hotel met ruime keuze. Verschillende zwembaden alsook privé strand aan de dode ze.Nette kamers en vriendelijk personeel

Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Kamer goed, maar rest resort vergane glorie, slecht onderhouden, veel kapot. Service traag, na lunch eindelijk jouw drankje krijgen, zwembaden vies, roosters kapot, parasols versleten evenals de bedjes. Geen van de beloofde extra faciliteiten open of up to date. Heel jammer. De website leek veelbelovend de werkelijkheid teleurstellend! Jammer als afsluiting van fantastische rondreis.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019

kamers en de ligging met meerdere zwembaden zijn goed; het hotel zelf doet erg ongezellig - geen gezellige ruimte om iets te drinken. Ontbijt goed, diner matig (lunch en diner zijn hetzelfde); bediening beneden peil; drankjes werden na het dessert geserveerd-vuile borden met etensresten van aangrenzende tafels werden niet afgeruimd; receptie regelmatig onbemand met ongeinteresseerd personeel

Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel is erg groot en een soort van vergane glorie. Zo ook het zwembad en de bar. Wel groot zwembad. Handdoeken aanwezig.
Trap naar de Dode Zee moeilijk, veel stenen. Strand is gewoon vies, ongezellig, veel afval. Terwijl de Dode Zee zo mooi is.
Lunch en Diner zijn hetzelfde, bediening traag en oververhit, maar deden hun best. Waren stagiaires.
Eten in grote, galmende zaal. Redelijk.
Slaapkamer redelijk, bed lag goed. Badkamer achterhaald.
Kan dus veel beter aan de Dode Zee.

Beoordeeld op 4 april 2019 via mobiele applicatie

Kamer en bedden zijn prima. Het uitzicht is ook mooi. Dat was het dan. Roomservice duurde erg lang en kregen dus koude frietjes. Eten is echt van een belabberd niveau. Kwamen ruimschoots na inchecktijd. De kamer was niet klaar. Dan de verschrikkelijk harde muziek van een slechte zanger. De muziek weerkaatst tussen deze muren.dus uitrusten zit er niet in. Ik zou hier nooit meer voor kiezen.

Datum van verblijf: april 2019