2 personen bekijken dit hotel
328 US$
Gratis annuleren tot 29/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
359 US$
Booking.com261 US$
Priceline261 US$
Trip.com295 US$
Beoordeeld op 23 juni 2018

We werden hartelijk ontvangen tijdens onze check-in. Je kreeg een plan mee van het complex, wat wel handig is het eerste uur. Deze is groot, maar gezellig. Alles is mooi geschikt in hoekjes, waardoor het een gezellig gevoel heeft. De gewone superior kamers zijn heel ruim.Beschikken over een prachtige badkamer. Mini bar is gratis, enkel non-alcoholische dranken aanwezig. Kamers zijn in een woord top. Keuze uit verschillende restaurants, elk gelegen op een mooie locatie. Wanneer je naar het zwembad gaat wordt er onmiddellijk een flesje water gegeven, samen met je handdoek. Deze service is gratis. De ervaring in de dode zee is ook een aanrader. Aan de dode zee en aan ieder zwembad is er toezicht en eerste hulp aanwezig. We hebben tijdens onze rondreis in verschillende prachtige hotels verbleven en genoten van zeer uitgebreide ontbijt buffetten, doch wat we hier kregen hebben we nog nooit beleefd. De keuze was eindeloos, supers vers en heerlijk. Dit hotel staat op nummer 1 en zeer terecht, het is echt een toppertje!! Dank u voor de warme en vriendelijke gastvrijheid en dat voor ieder die hier werkt! We hopen hier volgend jaar in oktober terug te kunnen komen. We voelden ons hier als welgekomen gasten.

Datum van verblijf: juni 2018
Kees H, General Manager van Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Dear Claudine D,

Thank you very much for your recent stay at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. I also like to thank you for taking your time to share such wonderful feedback with the TripAdvisor community. Feedback such as yours is our greatest motivation to constantly strive for improving the unique guest experiences that we are offering and we are looking forward to welcome you back to the shores of the Dead Sea in the near future.

Yours sincerely,

Kees Heuveling
General Manager

Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

We hebben een rondreis gedaan in Jordanië te beginnen in het Rotana hotel in Amman. Dit was ons tweede beste hotel. Daarna naar Dead Sea Kempinski. Daarna naar Dana guesthouse, Sun City Domes in Wadi Rum en Intercontinental in Aqaba.
Maar Kempinski Dead sea steekt er torenhoog bovenuit. Geweldige kamers, wij hadden een juniorsuite. Super vriendelijk personeel. Heel goede restaurants. Modern hotel en superclean.
Verschillende zwembaden. Het ene al prachtiger dan het andere.

Datum van verblijf: april 2018
Kees H, General Manager van Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2018

Dear Johan M,

Thank you so much for taking time to share your feedback with us, we are glad to learn that you have enjoyed your time during your stay with us. We hope your next visit would be longer so you would have more time to try our different facilities and outlets.

With best regards.

Kees Heuveling

General Manager

Beoordeeld op 10 april 2015

Hotel is immens: reken op een kwartier stappen van je kamer tot de dode zee.
Enorm groot, luxe, wel voor onze smaak te koud op de kamer, de techniekers
hebben het, ook al werd de bedrading aan het plafond uitgehaald, niet voor
mekaar gekregen. Maar we waren heel blij dat de duiven aan onze ontbijttafel
meezaten

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 20 oktober 2013

In september een fantastische week in Jordanië afgesloten met een nacht in het Kempinski. Wat de kers op de taart had moeten zijn, werd een dip in de vakantiepret. Na afloop van het verblijf heb ik mijn klacht eerst gericht aan het Kempinski zelf, maar tot op de dag van vandaag niets vernomen. Precies die ongastvrije houding was hetgeen mij zo tegenstond gedurende ons bezoek aan het hotel. Het merendeel van het personeel in bars, restaurants en zwembaden is meer met zichzelf bezig dan met hun gasten. Geef uw geld ergens anders uit is mijn devies. Liever een koninklijke behandeling dan worden geschoffeerd in een paleis.

Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 december 2012

Echt een supermooie hotel. Je moet wel van modern houden. 's Avonds is het hele resort prachtig verlicht. De kamers zijn voorzien van een supermoderne badkamer. Het ontbijt- en dinerbuffet waren met zo veel keus. En natuurlijk moet je een duik nemen in de supermooie infinity pool.

Datum van verblijf: februari 2012