2 personen bekijken dit hotel
eDreams261 US$
Priceline261 US$
Trip.com295 US$
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

We hebben een rondreis gedaan in Jordanië te beginnen in het Rotana hotel in Amman. Dit was ons tweede beste hotel. Daarna naar Dead Sea Kempinski. Daarna naar Dana guesthouse, Sun City Domes in Wadi Rum en Intercontinental in Aqaba.
Maar Kempinski Dead sea steekt er torenhoog bovenuit. Geweldige kamers, wij hadden een juniorsuite. Super vriendelijk personeel. Heel goede restaurants. Modern hotel en superclean.
Verschillende zwembaden. Het ene al prachtiger dan het andere.

Datum van verblijf: april 2018
Kees H, General Manager van Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2018

Dear Johan M,

Thank you so much for taking time to share your feedback with us, we are glad to learn that you have enjoyed your time during your stay with us. We hope your next visit would be longer so you would have more time to try our different facilities and outlets.

With best regards.

Kees Heuveling

General Manager

Beoordeeld op 10 april 2015

Hotel is immens: reken op een kwartier stappen van je kamer tot de dode zee.
Enorm groot, luxe, wel voor onze smaak te koud op de kamer, de techniekers
hebben het, ook al werd de bedrading aan het plafond uitgehaald, niet voor
mekaar gekregen. Maar we waren heel blij dat de duiven aan onze ontbijttafel
meezaten

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 20 oktober 2013

In september een fantastische week in Jordanië afgesloten met een nacht in het Kempinski. Wat de kers op de taart had moeten zijn, werd een dip in de vakantiepret. Na afloop van het verblijf heb ik mijn klacht eerst gericht aan het Kempinski zelf, maar tot op de dag van vandaag niets vernomen. Precies die ongastvrije houding was hetgeen mij zo tegenstond gedurende ons bezoek aan het hotel. Het merendeel van het personeel in bars, restaurants en zwembaden is meer met zichzelf bezig dan met hun gasten. Geef uw geld ergens anders uit is mijn devies. Liever een koninklijke behandeling dan worden geschoffeerd in een paleis.

Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 december 2012

Echt een supermooie hotel. Je moet wel van modern houden. 's Avonds is het hele resort prachtig verlicht. De kamers zijn voorzien van een supermoderne badkamer. Het ontbijt- en dinerbuffet waren met zo veel keus. En natuurlijk moet je een duik nemen in de supermooie infinity pool.

Datum van verblijf: februari 2012
Beoordeeld op 2 december 2011

echt een pareltje van een hotel, super ruime kamers, prachtige badkamer met groot bad waar je met 2 personen in kan, inloop-douche..uitstekende restaurants, Thai's, Japans, Italiaans en allemaal van zeer hoog niveau wat eten betreft...de lokale mensen die er werken zijn soms niet echt over-enthousiast, gelukkig bestaat 80% uit Filipijnse mensen die echt super-vriendelijk en behulpzaam zijn, prachtige zwembaden ook (vooral de infinity-pool) zijn schitterend, een echte aanrader!!!

Datum van verblijf: november 2011