Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com90 US$
eDreams90 US$
Travelocity90 US$
Beoordeeld op 12 november 2019

met een groep zijn we aangekomen in dit prachtige hotel, mooie ruime kamers , lekkere douche/bad - we zijn meteen bij het hotel in de dode zee gaan badderen en daarna met modder ingesmeerd en nog eens in de dode zee gegaan
ook super mooi zwembad met de kamers er omheen en een ander zwembad met spa.
Dinner & ontbijt goed - bedden een beetje te zacht voor mijn smaak

Datum van verblijf: november 2019
CrownePlazaJordanDS, General Manager van Crowne Plaza Jordan - Dead Sea Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

DearPaul B ,

Greetings from Crowne Plaza Dead Sea

We are truly honored that you chose our resort among all beautiful hotels in Dead Sea.

Our team is much more delighted if our valued guest especially like you had a wonderful time with us fruitfully, we strive to give our guest to have an impeccable service they deserve.

Again Many Thanks for visiting us and re assure that your message will be deliver to our team.

Sincerely Yours
Wissam Shubat
Hotel Manager

Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel mooi schoon zwembad lekker drijven in de dode zee en smeren met modder
De wifi is super en overal sterk de kamers zijn groot en modern
Buffet in t restaurant is prima voor ontbijt en diner ook de a la carte lunch inclusief enorm vriendelijke bediening is goed
Minpuntjes de vele vliegen , komt door t seizoen en de tuinderijen blijkbaar
Jammer dat de airco op de kamer totaal onafhankelijk aan en uit ging
Verder prima

Datum van verblijf: november 2019
CrownePlazaJordanDS, General Manager van Crowne Plaza Jordan - Dead Sea Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2019

Dear 122saskiav ,

We are very delighted to receive your favorable review of your recent stay at Crowne Plaza Dead Sea Jordan.

Thank you in particular for highlighting your enjoyment of the service provided to you. This is excellent to hear as we spend considerable time on ensuring we meet the needs and wants of our guests. To know that we have provided you with a great experience is very satisfying. I will personally be taking a moment to share your comments with my team.

We promise to continue to improve our service to meet the expectations of our guests.

It was a pleasure to have you here and we hope we can welcome you back again soon.

Sincerely Yours
Wissam Shubat
Hotel Manager

Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Er waren zo veel slechte punten dat ik niet goed weet waarmee ik onze review moet starten:
- toen we aankwamen rond 15u30 waren de kamers niet klaar. We hebben dan toch direct een kamer gekregen maar deze was duidelijk niet gekuisd.
- wij hadden enkel grote handdoeken onze vrienden enkel kleine. Na 2 dagen hebben we dan toch een volledige set gekregen, maar deze waren eigelijk oud en versleten.
- het eten in alle restaurants was er duurder dan in de intercontinental van aqaba en de kwaliteit was er echt een heel stuk minder. Ga zeker niet naar het libanees restaurant.
- bestel ook zeker geen cocktail aan het zwembad in de argentijnse bar. Hij was niet lekker en er zat amper alcohol in.
- het hele complex heeft eigelijk dezelfde vibe: oud, versleten, trage service en vooral op geld gericht. Je zou verwachten dat de hamam en sauna in de prijs van de kamers zou inzitten, maar ze vragen hier nog eens 30 euro voor. Dat is meer dan een privésauna in België.

De dode zee was leuk, maar naar dit hotel ga ik dus zeker niet meer terug.

Datum van verblijf: oktober 2018
CrownePlazaJordanDS, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Jordan - Dead Sea Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear bmaene,

Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service.

Sincerely,
Mazen Abu Sakha | General Manager
Crowne Plaza® Jordan Dead Sea Resort & Spa

Beoordeeld op 1 mei 2015

Nieuwe gebouwen, prachtige terrassen, heerlijke (verwarmde) zwembaden, ontzettend aardig personeel en lekker eten! Direct aan het strand van de Dode Zee om daar een heerlijk modderbad te nemen. Het personeel is superaardig.

Kamertip: De kamers met zeezicht en terras of balkon zijn adembenemend mooi
Datum van verblijf: april 2015
CPR_Jordan_DeadSea, General Manager van Crowne Plaza Jordan - Dead Sea Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2015

Dear Salma V,

It is a real pleasure reading your review related to your recent stay at Crowne Plaza Jordan Dead Sea Resort & Spa.

I would like to thank you for taking the time to share your positive feedback about our resort. It seems that my colleagues were able to make your stay an enjoyable one.

We all look forward to welcoming you in the near future.

Best Regards,
Firas Irsheidat
General Manager

Beoordeeld op 7 mei 2014

Dit resort is goed gebouwd, goed overdacht, heeft uitstraling en is voorzien van verfijnde afwerking en materialen. (in tegenstelling tot andere resorts die we in jordaniê hebben aangedaan). Kamers met groot terras ruim en luxueus afgewerkt en ingereicht. Het buffet 's avonds is uitstekend. 35€ pp wijn inb. Er is ook een restaurant met lokale specialiteiten en uitzicht op de dode zee, maar daar diende je 'vooraf te boeken', tenminste als je op het terras of boven wilde zitten.

Datum van verblijf: april 2014
CPR_Jordan_DeadSea, General Manager van Crowne Plaza Jordan - Dead Sea Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2014

Dear Christian F,

Thank you for taking the time to tell us about your experience and making recommendation of our Resort here on TripAdvisor. We truly appreciate your kind words about the hotel character, the rooms and the food variety.

We hope to see you again in the future at Crowne Plaza Dead Sea Resort. Please do not hesitate to contact us for any assistance with another stay.

Best Regards,

Firas Irsheidat