55 US$
Expedia.com55 US$
eDreams55 US$
StayForLong61 US$
Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel had tijdens ons bezoek erg veel last van vliegen. Ook is er weinig te beleven in de buurt van de hotel en zijn de drankjes erg duur en is er zeer beperkte keuze aan food en bedrage faciliteiten. Leuk voor 1 dag en dan snel door naar de volgende bestemming.

Datum van verblijf: november 2019
NorthStar36559839805, General Manager van Ramada Resort by Wyndham Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Dear 587erwinj,
We are disappointed reading your review and learning that you did not enjoy your time with us. Your comment about the flies is well noted. We hope that you will reconsider your impression of the resort and that you will give us another opportunity to welcome you back again. Best regards, Beat Peter, General Manager

Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met prima kamers met uitzicht op de Dode Zee. Bij het zwembad werden handdoeken verstrekt die meegenomen konden worden naar de Dode Zee. Je kwam daar met een busje, dat geregeld heen en weer reed. Bij het water kon je je insmeren met modder, waarna je al drijvend in het water dit weer kon afspoelen.
Eenmaal terug bij het hotel ook nog even gebruik gemaakt van het heerlijke zwembad. We werden alleen naar binnen gejaagd door de vele vliegen die op je kwamen zitten!

Datum van verblijf: november 2019

Dear joker753,
Thank you for your kind words about our hotel. We really appreciate your commendation. Your remark about the flies is well noted. We hope to welcome you back. It will be a pleasure to have you again with us. Kind regards, Beat Peter, General Manager

Beoordeeld op 24 september 2019 via mobiele applicatie

Verreweg best betaalbare resort langs de dode zee. Prima kamers, schoon. Mooi zwembad, lekker ontbijt. Diner bij sunset terrace was niet bijzonder en duurde heel erg lang. Al met al goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: september 2019
NorthStar36559839805, General Manager van Ramada Resort by Wyndham Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Dear JesperS755,
Thank you for your kind words about our hotel. We appreciate your commendation. I have also taken careful note of your comment about the service at the Sunset Terrace restaurant, it will be addressed accordingly. We hope to welcome you back. It will be a pleasure to have you again with us. Kind regards, Beat Peter, General Manager

Beoordeeld op 16 september 2019

Kamer was goed met een ruime douche en balkon. Balkon had uitzicht op de Dode Zee (geldt niet voor alle kamers). Bedden waren prima. Inchecken ging niet heel soepel en we moesten echt tot 15.00 wachten. Lunch en diner zijn goed, met een uitgebreid buffet. Zwembad is lekker groot en prima temperatuur. Hotel biedt een shuttle van 5 minuutjes naar de dode zee. Op de dag dat ik er was viel de stroom in het hotel gemiddeld elk uur uit. Ik weet niet of dit standaard is maar lijkt me dat ze een probleem hebben met de stroomvoorziening. Dit is niet gek als je kijkt naar de locatie. Mocht je hier heen gaan weet dan wel dat er in de omgeving niets te beleven is.

Datum van verblijf: september 2019
NorthStar36559839805, General Manager van Ramada Resort by Wyndham Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019

Dear MartijnG3,
We are happy to know that your stay had been a pleasant one. Thank you for sharing your experience with us. I also take a note of your comments about the check in and the power cuts, it will be fixed. We hope we will have the opportunity to welcome you back to our resort. Warm regards, Beat Peter, General Manager

Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Propere standaard kamers en een aangenaam zwembad. Goede shuttle naar een stukje strand aan de dode zee. Heel dure drankjes aan het zwembad en niet echt vriendelijke bediening. De sfeer vonden we over het algemeen ook alles behalve gezellig.

Dear elisapers90,
Thank you for your review about our hotel. We appreciate your commendation. At the same time we have taken careful note of your comments and rest assured that we will address it to improve! We hope to welcome you back. It will be a pleasure to have you again with us. Kind regards, Beat Peter, General Manager