Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com141 US$
Expedia.com141 US$
eDreams141 US$
Travelocity141 US$
Agoda.com142 US$
Orbitz.com141 US$
Beoordeeld op 13 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel met goed ontbijt- en avond buffet, verder aantal losse restaurants. Prijzen voor t eten zijn duurder maar ok. De prijzen voor een drankje zijn te duur. Zwembad en dode zee faciliteiten zijn prim

Datum van verblijf: november 2019
Muhannad H, General Manager van Dead Sea Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Dear Guest,

Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.

Thank you again for your time and come visit us again soon!

Beoordeeld op 3 november 2019

Samen met mijn man hebben we hier twee nachten verbleven tijdens een rondreis in Jordanië in mei 2014. We zijn er enorm verwend geweest, zalig geslapen in fantastische bedden. lekker gegeten in de verschillende restaurants; het was vrij rustig, niet veel volk aan het zwembad etc. genieten!

Datum van verblijf: mei 2019
Muhannad H, General Manager van Dead Sea Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Dear Guest,

Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities.

Thank you again for your time and come visit us again soon!

Beoordeeld op 1 november 2018

We hadden een suite , beneden woonkamer en boven 2 slaapkamers geboekt maar war waren deze gedateerd!... ik vond het ook erg vuil. Stof in de hele kamer, 1 raam waar we niet door konden kijken, de afvoer van het bad die ze tot 2 x toe moesten komen maken....het ontbijt is niet erg verzorgd en ook niet lekker. Het enige pluspunt was de shuttel naar het strand en de waterstoffen die ter beschikking stonden... meer verwacht voor een hoge prijs.

Datum van verblijf: november 2018
Muhannad H, General Manager van Dead Sea Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018

Dear Guest,

We would like to take this opportunity to thank you for sharing a review with us related to your recent stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa.

We are sorry to learn that your recent stay at our resort did not meet one of our valued guest’s expectations. We apologize for any inconvenience caused and we have passed on your comments to my fellow management team, as we will definitely be taking your comments into consideration.

Thank you again for your time and we hope to welcome you again at our resort.

Beoordeeld op 28 maart 2017

Wij zijn hier onderweg heen gegaan en verbleven hier met een dagpas. Die was 50 dinar per persoon, maar daar zitten dan ook waardebonnen in van 25 dinar per persoon voor eten en drinken. Al met al vonden we dat echt een prima deal. Het resort heeft verschillende zwembaden en restaurants, die echt klasse uitstralen, het strand zelf is een beetje kiezelig, maar erg bijzonder, natuurlijk gezien het feit dat je in de dode zee kan drijven. Er staan potten met dode zee klei, waarmee je jezelf kunt insmeren. Ook zijn er kleedhokjes te vinden op het terrein en je krijgt een handdoek. Wij hebben na een duik in de dode zee nog even gezwommen in een zwembad, daarna zijn we wat gaan eten in het Mexicaans-Amerikaanse restaurant. Dat had erg lekker eten en hele vriendelijke bediening. Echt een heerlijke middag gehad en een goede optie als je onderweg de dode zee in wilt.

Kamertip: Dagpassen zijn 50 dinar, waarin 25 dinar aan bonnen voor eten en drinken zit en een handdoek.
Datum van verblijf: maart 2017
Muhannad H, Hotel Manager van Dead Sea Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2017

Dear Guest,

I want to thank you for choosing our resort and mentioning great things about our staff service, pools and beach area.

Thank you for your kind review and we hope to see you again soon.

Muhannad Hameed
Hotel Manager

Beoordeeld op 1 juli 2015

Prachtig en luxueus hotel met uitzicht op de Dode Zee. Verschillende zwembaden en een baantje naar de Dode Zee.
Zeer ruime en nette kamers. goede service. Uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds eveneens een zeer uitgebreid buffet.
Een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2015
Russel S, General Manager van Dead Sea Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2015

Dear Luc G,

Thank you very much for sharing your feedback with us as I’m very happy to know that your stay with us was enjoyable.

Our staff and team members were very excited to see your comments and will look forward to welcome you back in the near future.

Hope that we will see you again soon.

Russel Storey