HolidayInn.com
Hotels.com89 US$
Expedia.com89 US$
eDreams88 US$
Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke ervaring... prachtig groot resort met zeer vriendelijk personeel. Langs de diverse zwembaden loop je naar het privé strand van de accommodatie. Op diverse plekken zijn handdoeken te verkrijgen. Het drijven in de Dode Zee is een unieke belevenis. Doe wel water schoenen aan dat stapt gemakkelijker over de kiezels.
De kamers zijn zeer ruim. Het eten prima zowel in het grote buffet restaurant als bij de Steak & Burger.
Wat we alleen niet helemaal begrepen is het stofzuigen van de lobby om 00.30 uur wat door de enorme herrie ons wakker maakte.
Verder hebben we optimaal genoten 2 dagen bovendien is het een prima basis om een uitstapje te doen naar Wadi Mujib.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Wat een prachtig hotel, naast de dode zee. Als je vanaf de zwembaden naar het prive strand loopt (met een prachtig uitzicht over Israel, Jeruzalem is goed te zien) krijg een schone handdoek en een flesje fris water - daarna insmeren met modder en drijven in de Dode Zee. Wat een ervaring!

Datum van verblijf: juli 2019
DDLJO, General Manager van Holiday Inn Resort Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Beste Christiaan,

Het is altijd een plezier voor ons allemaal bij Holiday Inn Resort Dead Sea om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen. We zijn erg blij om te lezen hoe uitstekend je ervaring met de Dode Zee is geweest op alle aspecten, en hoe mijn collega's ook uitblonken in het zo speciaal maken. Bedankt voor het delen van uw mooie feedback en kijken uit naar uw volgende bezoek!

Oprecht,
Algemeen directeur

Beoordeeld op 7 mei 2019

Prachtige locatie aan Dode Zee. Mooi om als tussenstop voor enkele dagen te gebruiken. Wij hebben deze locatie gekozen op onze reis door Israel, Palestina en Jordanie. Even bijkomen met alle luxe die je maar wenst. Super aardig personeel. Mooie kamers etc..... En natuurlijk rond dobberen met klei in de dode zee, zwemmen gaat niet echt lukken ivm het hoge zout gehalte.

Kamertip: Gewoon vragen, afhankelijk wat je wensen zijn, van alles mogelijk
Datum van verblijf: mei 2019
DDLJO, General Manager van Holiday Inn Resort Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Dear Valued Guest,

First of all i would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay as well for sharing your comments,
Your nice words are a highly appreciated and a good support to keep the good performance

Hope to see you soon

Emanuel Satavarakakis

General Manager

Beoordeeld op 1 april 2019

De locatie is goed voor mensen die graag hun rust willen nemen in de omgeving is er niet veel te doen. Wél een mooi hotel met mooie zwembaden. De Dode Zee is wel een erg leuke unieke ervaring.

Het strand was enorm vuil, ondanks men het reeds aan het opruimen was. De eetzaal vind ik persoonlijk wel wat klein en rumoerig, dit was geen fijne ervaring. Wél was de bediening enorm goed.

Datum van verblijf: maart 2019
DDLJO, General Manager van Holiday Inn Resort Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2019

Dear RedouanAH,

Thank you for your child review and nice comments. Please rest assured that we will take your valuable comment into our considerations in our plan of improvement to ensure full satisfaction for our guests in the future. Thanks again and looking forward for your next visit!

Vriendelijke groeten,
General Manager

Beoordeeld op 17 november 2018 via mobiele applicatie

Het Holiday Inn dead sea resort is prachtig gelegen aan de dode Zee. Het heeft een eigen strand, wat perfect wordt onderhouden en bewaakt.
We hebben er ook lekker gegeten en de zwembaden zijn ook prima. Kortom, een aanrader.

Datum van verblijf: november 2018
DDLJO, General Manager van Holiday Inn Resort Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2018

Beste 15reinierl,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je super vriendelijke feedback met betrekking tot je ervaring bij Holiday Inn Resort Dead Sea te beoordelen en te delen. We zijn meer dan gelukkig om te leren dat het aan uw verwachtingen voldeed.
Ik zie ernaar uit je snel weer te zien!

Oprecht,
Algemeen directeur