Opslaan

vanaf 127,59 US$
vanaf 47,25 US$
vanaf 48,37 US$
Beoordeeld op 7 augustus 2019

We hebben met Prakash Isram, onze gids deze wandeling gedaan. Prakash is een goede gids, hij heeft ons veel uitleg gegeven over de natuur en de omgeving. Het is niet aan te raden deze wandeling zonder een professionele gids te doen. Hij nam alle tijd voor ons, gaf ons de gelegenheid om te zwemmen en vertelde onze zoon waar hij het beste kon springen in het water. Tussendoor aten we heerlijke samosa's, gemaakt door zijn vrouw en gaf hij ons typisch Mauritiaans fruit. Het was een fantastische dag, we vonden Prakash super tof. Ook onze volgende daguitstap is geboekt bij hem. Prakash Isram +23057608367

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Het is echt een hele mooie plek om te wandelen en te genieten van de natuur. We kozen voor de makkelijke route, dit was wel heel makkelijk te doen. Het was wel stijl en even een klim, maar zeker niet moeilijk. We hadden ook een hele goeie gids! We kozen voor een privé tocht. Maar het kan ook met een groepje. De naam van de gids is wesley en hij begint heel vroeg zodat je geen last hebt van andere toeristen. Hij neemt de tijd voor je en wilt dat je ervan geniet. Neem gerust contact met hem op voor meer info. Wesley kan je ook andere delen van het eiland laten zien en niet zo toeristische maar toch mooie plekken. Hier houden wij van. Nummer van wesley: 00 230 5 718-4966
Zonder gids zal ik het niet doen, je weet niet waar je moet beginnen en eindigen.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 27 december 2018

Door dat er in het voorafgaande seizoen bijna geen water was gevallen, waren het geen watervallen maar sijpelende stroompjes. Daar komt bij dat de tocht naar het onderste plateau lang en zeer moeilijk begaanbaar is. Steile hellingen met losliggende keien. Geen conditie of slecht ter been....niet doen!

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Dankzij een tip die we bij de reviews vonden, zijn we ook op pad gegaan met Wesley. Het was echt het type van wandelingen die wij graag doen: off the beaten tracks! Wesley was heel deskundig. We kregen waar voor ons geld. Aanrader!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 9 april 2018

Dankzij een recensie hier vonden we het nummer van Wesley (0023057184966). We konden meteen dezelfde dag aansluiten bij een ander gezin met kleine kinderen. We beschikte over een huurauto en spraken daarom af bij een lokaal busstation (henrietta), vandaar is het nog 5 minuten doorrijden. Zoals al eerder aangegeven, Wesley is een deskundige gids. Ook is deze wandeling af te raden zonder gids en een beetje fysieke conditie kan helpen. Vooral de klim terug naar de auto is een stevige.
De eerste waterval is niet lang na het parkeren en dan moet de stevige afdaling nog beginnen. We zagen in totaal 4 watervallen. Tijden de wandeling loop je onder/achter een van de watervallen wat een aangename verkoeling geeft. Bij de derde waterval hebben we gezwommen.

Datum van activiteit: april 2018