Beoordeeld op 15 november 2014

Wat een ongelooflijk lieve mensen zijn eigenaars Ombretta en Roberto.
Zelden zijn wij zo hartelijk ontvangen. Tasje koffie bij aankomst en 's avonds een lekkere maaltijd met een heerlijk flesje Prosecco.

De appartementen waren kraaknet en zeer comfortabel.
Een vakantie bij residence il Borgo is puur en zorgeloos genieten

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 18 augustus 2014

Wat is het toch telkens weer gezellig aankomen in Residence Il Borgo waar Ombretta, Roberto en haar zeer vriendelijke medewerkers ons verwennen zodat ons verblijf vanaf het eerste moment echt genieten is.
Ombretta en Roberto geven ons telkens weer het gevoel thuis te komen. Niets is hen teveel en het welzijn van hun gasten is hun topprioriteit. We keren er jaar na jaar terug en blijven steeds genieten van de mooie, rustige en groene omgeving!
Grazie mille Ombretta, Roberto, Patrizia, Giovanni e Sarah.

Patrick e Paola

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 13 augustus 2014

Super vriendelijk personeel en een comfortabel en zeer schoon appartement.
Veel faciliteiten en ook erg leuk voor kinderen.
Mooi en schoon zwembad.
De barbecue en pizzaoven zijn echt geweldig. Een zekere aanrader dit!

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 23 juli 2012

De vakantie begint bij Il Borgo met een warm en zeer vriendelijke ontvangst. Het terrein en de appartementen zijn goed onderhouden. Wij hadden het ruime appartement Primula (2 slaapkamers), deze bevindt zich op de 1ste etage en heeft een overdekt balkon met een tafel waar je 's ochtends heerlijk kan ontbijten en 's avonds lekker kan dineren. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de andere kinderen die ook aanwezig waren. Elke zaterdag is er een welkomst lunch en 3 keer per week kookt Ombretta een geweldige maaltijd. De steak Fiorentina (BBQ) is geweldig! Ombretta en Roberto zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Water (gekoeld) en wijn kan je bij ze kopen. 1 keer per week wordt het appartement schoongemaakt en worden de handdoeken (badkamer + zwembad) en het beddengoed verschoond. De locatie is niet toeristisch en de borgo heeft 10 appartementen. Wij hebben een top vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 4 april 2012

In Il Borgo Caiano hebben wij een supervakantie beleefd. Een mooie locatie midden in de natuur met een vriendelijke en zeer behulpzame gastvrouw Ombretta. In Il Borgo is gewoon alles aanwezig om van een onvergetelijke vakantie te genieten. Vanuit Caiano hebben wij vele mooie steden bezocht: Firenze, San Gimignano, Siena, Arezzo,... en genoten van de rustige plaatsen in het Nationaal Park zoals La Verna en Camaldoli. Natuurlijk hebben we ook genoten van een dagje niets doen in de mooie Residentie Il Borgo.
Wij komen zeker terug!
Patrick en Paola.

Datum van verblijf: juli 2011
ombrettas424, Owner van Borgo Caiano Residence and B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2012

Tanks a lot! see you soon!