“Oh zo lekker”

de garderobe
Geclassificeerd als nr. 6 van 42 Restaurants in Mortsel
Keukens: Hedendaags
19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond: aperitiefje buiten in tuin...
Heerlijk gegeten en gedronken: toprestaurant aan zeer betaalbare prijs!
Hier komen we nog terug

Datum van bezoek: september 2020

24 augustus 2020 beoordeeld

Correcte reservatie en ontvangst . Het mooie weer was een meevaller ,we(2) konden buiten in de mooie tuin aan de visvijver (met kikker) zitten / Lekkere tapasschotel die in trapjes geserveerd werd .. Lamsvlees mooi rosé , beetje T veel vocht op de bijgaande salade. patatas bravas in ganzenvet gebakken? Lekker . Dank voor de mooie avond in het dorp waar ik geboren ben . Spumante
bij het appero ;;; Kies eerder voor Prosecco . Maar we gaan terug . zeker weten .

Datum van bezoek: augustus 2020
16 december 2019 beoordeeld

Zeer lekker eten voor zeer democratische prijzen (ook voor de wijn) en nog gezellig ook. enige minpuntje zijn misschien de lange wachttijden ,maar dan zijn we aan het muggenziften

Datum van bezoek: december 2019
6 november 2019 beoordeeld

Soms wil je wel eens op restaurant , niet alleen om het eten maar ook vooral om de ontmoeting met de mensen waarmee je gaat. Als je kan betrouwen op de keuken dan de inrichting , de discrete bediening en de mogelijkheid om een rustig gesprek te voeren een groot pluspunt.
Aan deze twee voorwaarden voldoet de Garderobe in grote mate

Datum van bezoek: oktober 2019
7 oktober 2019 beoordeeld

Wij komen al lang in dit huiskamerrestaurant. Steeds lekkere gerechten met passie kaargemaakt, en vriendelijke en vlotte bediening. Feestje gisteren met 10 man perfect bediend. Iedereen was enthousiast en lekker voldaan. Wij blijven hier komen.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die de garderobe bekeken, bekeken ook

In de garderobe geweest? Deel je ervaringen!