Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
FindHotelUS$ 76
Agoda.comUS$ 76
eDreamsUS$ 76
Etrip
ZenHotels.com
Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Basic maar alles wat je nodig hebt. Alles is er zeer proper en verzorgd, ze zijn hier erg vriendelijk en de prijs kwaliteit is perfect.
Zeker een aanrader als je in de buurt moet zijn voor zaken/plezier.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 november 2018

De kamer is eenvoudig ingericht , doch zeer netjes en proper. Deze biedt alles wat je nodig hebt. Goed bed / douche / wastafel / toilet / tv.
De ontvangst is zeer hartelijk en aangenaam. De gastheer aan de receptie zeer gastvrij en uiterst vriendelijk. Hij verdient alle lof.
Het ontbijt is zeer goed. Broodjes - beleg - gekookt eitje - etc. Zeker voldoende en met een big smile opgediend.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 november 2016 via mobiele applicatie

Kamers zijn eenvoudig maar netjes, leuke cafeetjes in de buurt van het hotel. Met de tram binnen 15 minuten in Antwerpen. Ontbijt is goed en personeel erg hartelijk. Zeer goed hotel voor de prijs. Echte aanrader!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 7 november 2016 via mobiele applicatie

Voor een 1 ster, prima hotel. Erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Kamer niets bijzonders maar goed en schoon. Bedden prima. Flat-screen tv met Telenet. Ontbijt verse harde broodjes met veel keuze beleg. Gekookt eitje. Prijs kwaliteit zeer gunstig. Wij waren helemaal tevreden.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Klein hotel maar met alle voorzieningen. Proper en aangenaam personeel. Goed gelegen en veel parkeergelegenheid. Kleine maar voldoende ontbijttafel laar met dedieni g. Zeer vriendelijk. Aangenaam voor kort verblijf.

Datum van verblijf: november 2015