Beoordeeld op 6 augustus 2019

Een net / schoon hotel. Maar het parkeren is NIET gratis in tegenstelling tot hetgeen op de site staat. Toch vervelend! Hotel ligt op loopafstand van het centrum van Lille (ca. 10-15 min. lopen). Verder vriendelijk personeel.

Kamertip: Geen kamertip...
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Olivier C, Directeur général van Campanile Lille - Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Hallo,
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw mening over ons hotel achter te laten.
Kun je ons vertellen op welke site je de informatie over gratis parkeren hebt gevonden, zodat we dit kunnen corrigeren.
Inderdaad kan op Booking.com worden gelezen: "Een parkeerplaats buiten is beschikbaar tegen een extra vergoeding". On Trip Advisor: Betaald privé parkeren op het terrein
En op Campanile.com: privé en betaald parkeren (10 euro)
Ik wacht op je,
Ik kijk ernaar uit je thuis te verwelkomen!

Beoordeeld op 5 november 2018

Net buiten de ringweg, goed te bereiken. Eigen parkeerplek voor een schappelijk bedrag. 10 minuutjes lopen van het oude centrum en ook van Euralille. Standaard kwaliteit en niet duur. Ontbijt is uitgebreid maar slechts tot 9 uur te consumeren. Dat kun je beter in de stad doen dus. Bedden, sanitair, wifi allemaal ok. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Goeie plek

Datum van verblijf: oktober 2018
campanileeuralille, Réceptionniste van Campanile Lille - Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Hello :)
Thank you very much for your feedback. We appreciate !
We do our very best to make you to have the most enjoyable time at Campanile !
Hope to see you again at the hotel.
Front desk

Beoordeeld op 7 oktober 2018

De ontvangst was zeer goed. Wel pas vanaf 15u kamer beschikbaar. Centrum goed bereikbaar met tram. Slechts één of twee haltes. Parking : per geluk nog één plaats vrij. Vanaf zaterdag plaats genoeg. Inrijden parking aan linkerkant begrijp ik niet?

Kamertip: waterkoker en thee en koffie voorzien is een pluspunt.
Datum van verblijf: oktober 2018
campanileeuralille, Réceptionniste van Campanile Lille - Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Hello :)
Thank you very much for your feedback.
We are very pleased to hear that your stay was enjoyable. The parking on the left side is temporary, you can only park your car 1h30, that is why we suggested you our car park.
We hope to see you again at our hotel!
Reception

Beoordeeld op 3 oktober 2018

Rustig en proper gelegen hotel op 2 tram station van het centrum. Een probleem werd goed geholpen door het vriendelijke personeel. Lekker buffet s avonds en lekker ontbijt. De gang op de 2de etage rook niet fris dus misschien wat vaker luchten. Ook onze slaapkamer 204 rook naar sigaretten. Lille zelf viel mij een beetje tegen. Rook naar rioolering op de laatste zaterdag van september en veel bedelende romas kinderen. Museas (beaux arts en histoire naturelle) wel leuk.

Datum van verblijf: september 2018
campanileeuralille, Réceptionniste van Campanile Lille - Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Hello :)
We thank you for your feedback.
We are very pleased to hear that your stay was enjoyable.
We are very sorry, it is forbiden to smoke at the hotel unfortunatly some customers don't repect the hotel policy.
Reception

Beoordeeld op 3 september 2018

het begint al met een super vriendelijke en behulpzame receptie. De auto parkeren was geen probleem , zelfs niet met de topdrukte voor de jaarlijkse markt. Kamers zijn niet heel erg groot maar wel schoon en verzorgd. Het ontbijt in dit hotel is een feestje. Heel veel keuze en verse vruchtensap. Alleen de messen mogen wat scherper. Voor de rest hebben wij het prima gehad.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
campanileeuralille, Réceptionniste van Campanile Lille - Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Good evening madam,

All the team of Campanile Lille Euralille thank you for your wonderful comment. We are delighted that it was up to your expectations.