Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Expedia.comUS$ 70
PricelineUS$ 70
getaroom.comUS$ 92
Beoordeeld op 13 december 2021

Eén nachtje in Lille. 20 minuten te voet vanaf station Lille-Flandres. Centrum gemakkelijk bereikbaar langs tunneltje onder autowegen. Mooi onderhouden receptie, gangen en kamers. Kamers redelijk compact. Mooie badkamer. Uitstekend ontbijt. Prijs/kwaliteit dik inorde.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 9 november 2021

geniet ven Rijsel door een nacht te boeken in dit goed hotel.
parkeer veilig voor 10€ per nacht.
ontbijt word goed aangevuld.
kamer is net en een goede douche.
we hadden geen lawaai hinder en we konden de ramen goed verduisteren.
ingang parking is wel smal maar als je mooi recht voor de poort staat lukt het wel.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 1 januari 2020

We hadden een geweldige kamer. Bed van 2 meter bij 2 meter. Lekkere grote kamer met prima badkamer. De locatie is perfect. De tram naar het centrum stopt voor de deur. De andere kant op kom je bij musea. De parkeergarage is een uitdaging. Het ontbijt was 2 dagen helemaal top. De derde dag waren we wat laat. 20 minuten in de rij voor koffie. Koude eieren, geen spek en geen croissants. Dat was jammer. We waren er om kwart over 9 en het ontbijt duurde tot 10 uur.

Conclusie: voor de prijs die we betaalden gewoon goede; nog even het puntje op de i zetten: als je tot 10 uur ontbijt serveert, moet je tot 10 uur croissants, eieren en spek aanvullen. De wachtrij voor de koffie was voor ons geen probleem. De koffie was lekker!

Dank jullie wel voor een leuk verblijf in een prachtige stad!

Kamertip: Kies de iets duurdere kamer
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 10 december 2019

Hotel ligt op 15 minuten lopen van het Centrum en op 15 minuten lopen van Eurolille shopping centre/treinstation. Vanuit shopping centre loop je zo de stad in. Locatie dus oké. Hotelkamer vrij standaard, matrassen oké maar was wel een beetje doorgezakt. Douche goed genoeg alleen het afvoerputje liep niet goed door. Het was redelijk koud op de kamer en dat was niet goed te regelen of beter gezegd we hadden niet het idee dat draaien aan de airco unit iets positiefs deed, dus extra deken op bed was nodig. We sliepen achter dus geen last van verkeer. Kamer heeft mini bar waar niets in stond, dus goed om je boodschappen in te doen. Geen kluis aanwezig. Geen pas spiegel en geen strijkspullen. Dus heel basic. Receptie spreekt redelijk engels. Maar de nachtportier is niet de snelste en hij let niet op. Er kwamen geregeld gasten 's avonds binnen en deze man had dat niet in de gaten omdat hij allerlei andere zaken aan het doen was, maar niet het hotel en de hotelgasten in de gaten hield. Ongenode gasten zouden zo naar boven kunnen lopen. Ontbijt zag er prima uit maar ik begreep dat de eieren/spek koud waren en er was regelmatig een opstopping bij het buffet (was erg klein). Parkeergarage is 10 euro per nacht en de ingang is inderdaad heel smal. Maar met een beetje sturen kom je er zonder krassen de parakeergarage in. Niets om je druk over te maken als je dagelijks in de auto zit. Stad Lille is super leuk met veel authentiek gebouwen. Personeel horeca kan je redelijk met Engels terecht. Dus hotel matig oké, Lille verrassend!

Kamertip: Boek kamer met uitkijk op de binnenplaats.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ligging tov centrum van Lille is goed: 10 minuten lopen naar station Lille - Europe. Kamer klein, maar bijna alles wat je nodig hebt is er. Tip: coffeemaker/waterkoker ontbreekt. Handig is het koelkastje. Ik had een kamer aan de achterkant met uitzicht op het parkeerterrein: perfect, doodstil ‘s nachts.
Ontbijt is simpel maar goed. Verse eieren, vers fruit, diverse doortsen vers brood en heerlijke koffie. Ontbijtbuffet is klein, dus wel wachtrijen voor buffet en koffie als je tussen 8 en 9 gaat. Op zondag ontbijt van 7 tot 11 uur. Check-out is 12 uur. Prima hotel voor weekendje Lille.

Datum van verblijf: september 2019
CORNEJanick, Directeur général van Hotel Art Deco Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for taking time to let us your comment and the maximum note of 5/5

We hope to see you in a near furture.

Kind regards,