Beoordeeld op 10 december 2019

Hotel ligt op 15 minuten lopen van het Centrum en op 15 minuten lopen van Eurolille shopping centre/treinstation. Vanuit shopping centre loop je zo de stad in. Locatie dus oké. Hotelkamer vrij standaard, matrassen oké maar was wel een beetje doorgezakt. Douche goed genoeg alleen het afvoerputje liep niet goed door. Het was redelijk koud op de kamer en dat was niet goed te regelen of beter gezegd we hadden niet het idee dat draaien aan de airco unit iets positiefs deed, dus extra deken op bed was nodig. We sliepen achter dus geen last van verkeer. Kamer heeft mini bar waar niets in stond, dus goed om je boodschappen in te doen. Geen kluis aanwezig. Geen pas spiegel en geen strijkspullen. Dus heel basic. Receptie spreekt redelijk engels. Maar de nachtportier is niet de snelste en hij let niet op. Er kwamen geregeld gasten 's avonds binnen en deze man had dat niet in de gaten omdat hij allerlei andere zaken aan het doen was, maar niet het hotel en de hotelgasten in de gaten hield. Ongenode gasten zouden zo naar boven kunnen lopen. Ontbijt zag er prima uit maar ik begreep dat de eieren/spek koud waren en er was regelmatig een opstopping bij het buffet (was erg klein). Parkeergarage is 10 euro per nacht en de ingang is inderdaad heel smal. Maar met een beetje sturen kom je er zonder krassen de parakeergarage in. Niets om je druk over te maken als je dagelijks in de auto zit. Stad Lille is super leuk met veel authentiek gebouwen. Personeel horeca kan je redelijk met Engels terecht. Dus hotel matig oké, Lille verrassend!

Kamertip: Boek kamer met uitkijk op de binnenplaats.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ligging tov centrum van Lille is goed: 10 minuten lopen naar station Lille - Europe. Kamer klein, maar bijna alles wat je nodig hebt is er. Tip: coffeemaker/waterkoker ontbreekt. Handig is het koelkastje. Ik had een kamer aan de achterkant met uitzicht op het parkeerterrein: perfect, doodstil ‘s nachts.
Ontbijt is simpel maar goed. Verse eieren, vers fruit, diverse doortsen vers brood en heerlijke koffie. Ontbijtbuffet is klein, dus wel wachtrijen voor buffet en koffie als je tussen 8 en 9 gaat. Op zondag ontbijt van 7 tot 11 uur. Check-out is 12 uur. Prima hotel voor weekendje Lille.

Datum van verblijf: september 2019
CORNEJanick, Directeur général van Hotel Art Deco Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for taking time to let us your comment and the maximum note of 5/5

We hope to see you in a near furture.

Kind regards,

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Mooi hotel, rustig en niet te heet op de heetste dagen dat we er waren (40°) Al denk in niet dat de airco hard werkte. Heel goed en breed bed. Ik had liever een douche gehad i.p.v. een bad
De zetels in de ontvangstruimte, waar ook het ontbijt kon genomen worden, zakten wel fel door.
Ik vond het een gemiste kans dat men onvoldoende reklame maakt of uitleg geeft over de goede aansluiting met het centrum met de tram bv. waar tiketjes kopen? Welke richting uit? We hebben het toch eventjes moeten uitzoeken en bijna en boete gehad voor zwartrijden. Daarna een 3-dagenkaart gekocht .

Kamertip: Onze kamer was heel goed, we hebben er slechts 1 gezien. Geluidsdicht glas
Datum van verblijf: juli 2019
CORNEJanick, Directeur général van Hotel Art Deco Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2019

Mevrouw, Mijnheer Marleen P,
Wij danken u dat u de tijd hebt genomen om uw opmerkingen achter te laten en zijn verheugd om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.

We hopen je snel weer te zien op de Art dDeco Rosemary

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, met een perfecte locatie tov het oude centrum van Lille (nog geen 10 minuten lopen). Op 5 minuten lopen gratis parkeren aan de straat.
Kamers zijn van alle gemakken voorzien, enige wat ik aan te merken heb is dat de airco voor mij wat te fris stond. Ontbijtbuffet is ruim in aanbod en tijd. Zoals gezegd: zeer handige locatie, zowel voor auto- als voor treinreizigers.

Datum van verblijf: augustus 2019

Mevrouw, Mijnheer Rene A,

We hopen je snel weer te zien op de Art dDeco Rosemary

Beoordeeld op 18 juni 2019

Hebben hier één nacht geslapen via traveldeal en dit hotel is aan ter raden.
Vriendelijke bediening bij binnenkomst.
Hotel is goed gelegen en met de tram tegenover het hotel ben je binnen 2 minuten in centrum Lille (2 haltes).
De parkeergarage is inderdaad een uitdaging, maar daar wordt duidelijk voor gewaarschuwd.
Kamer was netjes en de nacht rustig.
Badkamer schoon met een bad en goede douche.
Ontbijt was prima, af en toe even zoeken waar waar staat, maar van alles wat en alles wordt goed in de gaten gehouden en direct bijgevuld.
Al met al prima hotel voor een paar dagen Lille.

Datum van verblijf: juni 2019
CORNEJanick, Directeur général van Hotel Art Deco Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Hello Madam, Mr. KUMRID,

Thank you for taking the time to share our experience with us at the Hotel Artdeco Euralille.

Regards,
CORNE Janick