Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
1.405 US$
View deal
Agoda.com1.404 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 24 oktober 2015 via mobiele applicatie

Mijn verblijf was als een warmbad met youri en florence als fantastische gastheer/vrouw. Heerlijk ontbijt en uitstekende verzorging.
Het ligt op een mooie plek in schaarbeek nabij prachtig park. De binnenstad van brussel is goed te bereiken. Binnenkort misschien B&B&B(Bed and Breakfast and Brewery).

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 juli 2014

B&B Avenue Deschanel is een echte aanrader in het centrum van Schaarbeek. De kamers zijn zeer mooi ingericht en voorzien van alle comfort (keukentje, domotica, iPad). De ontvangst was zeer hartelijk en ongedwongen, de uitbaters staan steeds klaar om alle nodige informatie te geven over Brussel, bezienswaardigheden,... Het ontbijt was prijs-kwaliteit top. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juni 2014
Youri_and_Florence, Owner van Avenue Deschanel B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2014

Beste Janne, hartelijk dank voor je zeer vriendelijke commentaar. We zijn zeer tevreden dat u een goede verblijf hebt gehad in onze B&B. Het was een plezier u te mogen verwelkomen. Hopelijk tot binnenkort.

Beoordeeld op 26 juni 2014 via mobiele applicatie

De lokatie is fantastisch, mooi gebouw, prachtig gerenoveerd. Park voor de deur, bus stopt voor de deur en gaat direct naar het centrum. Ontbijt was heerlijk met warme croissants en biologisch brood. Eigenaar en eigenares waren zeer vriendelijk en behulpzame mensen.

Datum van verblijf: juni 2014

Beste Susan, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke commentaar. Het is zeer fijn voor ons om te lezen dat u onze B&B heeft geapprecieerd. U was ook een zeer aangename gast. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Florence en Youri.

Beoordeeld op 17 juni 2014

Ons verblijf in deze b&b was zeer aangenaam. Heel mooi kader, aangezien we enorm houden van herenhuizen. Zeer mooi gerenoveerd. Op de kamer we absoluut alles aanwezig. Het leuke aan ons verblijf was ook het feit dat we 's ochtends helemaal alleen waren in de ontbijtruimte, waar we overigens lekker ontbeten hebben. Dankjewel aan allebei voor deze prachtige b&b!

Datum van verblijf: april 2014
Youri_and_Florence, Owner van Avenue Deschanel B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2014

Dear Jessica, thank you very much for your really nice comment and for choosing our B&B. We are very happy we could meet your expectations and that your surprise worked out well. Thank you as well for the perfect communication before your arrival. It is really nice for us to be welcome guests in this context. We really hope to have a chance to welcome you again in the future. We wish you all the best. Florence and Youri.

Beoordeeld op 29 april 2014

B&B Avenue Deschanel maakte van ons weekend in Brussel een topper! De zeer vriendelijke ontvangst en de hartelijke gastvrijheid van de gastheer en -vrouw vielen me direct op. De 2-persoons en 3-persoons kamers zijn prachtig, verzorgd, netjes, ruim, met veel lichtinval, moderne infrastructuur met high-technologie die voor iedereen gemakkelijk hanteerbaar is. Er is een keukentje en koelkast voorhanden met enkele barkruks. Bovendien beschikken ze over een ontbijtruimte met aparte zithoek met zetels, waarvan je op elk moment van de dag gebruik kan maken. Koffie en thee is steeds voorhanden. Ze zorgden voor een overheerlijk ontbijtbuffet waaraan niets ontbrak. Ze hielden rekening met mijn glutenallergie en hadden verschillende glutenvrije broden voorzien. Een echte aanrader dus!

Datum van verblijf: april 2014