Beoordeeld op 27 maart 2015

Ik was van mening dat het altijd de mopperaars zijn die het nodig vinden om reviews te schrijven maar ik wil u behoeden voor deze ramp. VIES en dat is wel het woord wat de lading dekt. Ook al pretendeert men dat de kamers zijn ge-upgrade is er niets waarover ik positief kan zijn. Nou ja vooruit dan maar : schone lakens (maar wederom de rest van het bed....)
Ga alstublieft op zoek naar een ander hotel ook al kost dit een paar tientjes meer want de ca.€80/nacht is het alles behalve waard. Ik kan een hele lijst opsommen om dit bouwval te omschrijven maar dat is het zelfs niet waard.

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 mei 2017

Kamertip: Just ask as your convenience fits the rule!
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen