“Ongezellige, koude sfeer”
Beoordeling van Burger Central

Burger Central
Geclassificeerd als nr. 17 van 45 Restaurants in Jette
3 oktober 2018 beoordeeld

We kwamen toe en merkte meteen dat het zeer koud was in het restaurant. De verwarming had duidelijk nog niet opgestaan en bovendien sloten de deuren niet goed af of bleven ze open staan. Dit zorgde voor een ongezellige sfeer. Bovendien waren we ook de enige klanten op een zondag avond.

Het eten was oke maar ik heb al betere hamburgers gegeten. Ik zou er zelf niet meer gaan eten maar voor afhaal is het wel oke.

Datum van bezoek: oktober 2018

7 augustus 2017 beoordeeld

Deze zaak is op zijn minst opvallend voor een gemeente als Jette: ze ligt een beetje op een verloren hoek, en ziet er soms wat desolaat uit, wat in schril contrast staat met de kwaliteit van wat je er krijgt. Een lekkere friet maar bovenal een hamburger die een dikke 10/10 waard is. Ik nam er de Bronx burger met bacon en een zalig lekkere saus, mijn vriendin at een schitterende Italy burger met basilicum, mozzarella en pesto. Het vlees van de hamburger is van topkwaliteit, helemaal niet vet, lekker en tot in de perfectie gegrild. Onvoorstelbaar dat deze zaak niet meer mensen aantrekt...

Datum van bezoek: augustus 2017
20 juni 2017 beoordeeld

Ik ben niet naar het restaurant zelf geweest maar heb het laten leveren door Uber. De hamburger was echt fantastisch. De hamburger zelf is echt van topkwaliteit, er is weinig vet in het gehakt en de hamburger is gegrilled in plaats van gebakken wat het een lekkere smaak geeft.

Datum van bezoek: mei 2017
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: december 2018
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Burger Central bekeken, bekeken ook

In Burger Central geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.