78 US$
eDreams
78 US$
Gratis annuleren tot 11/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com78 US$
Expedia.com78 US$
Agoda.com78 US$
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn heel wat gewend maar dit was verschrikkelijk, de hele kamer stonk naar rook zelf het beddengoed. Alles was kapot en ontzetten smerig. Ontbijt was heel karig, kleine afbak broodjes, weinig keuze hartig beleg alleen kaas en smeerkaas en lauwe waterige melk. Kan er geen positief woord over zeggen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 april 2018

Ik heb positieve ervaringen in dit hotel, heel kleine receptiehal maar wel 24 uur receptie, vriendelijk (mannelijk) personeel, hele vlotte incheck.
de gangen hebben wel "heel" dringend een opknap beurt nodig!
Maar ik vermoed dat ze daar mee bezig zijn!

De kamer:
kamer / badkamer / kitchenette was heel netjes, blij eens een hotelkamer te hebben met een houten vloer en geen tapijt, perfect voor de hygiëne!
Kamer heel ruim, sommige meubels zijn wel dringend aan vernieuwing toe!
Kamer moet wel beter verlucht worden!
Het hotel is oud en daardoor ook slecht (geluids) geïsoleerd!
Het was bij het binnen komen "heel koud" op de kamer maar de elektrische vuurtjes direct aangezet en deze zijn ruim voldoende om een aangename warmte te brengen.
De matras van het bed is niet van zo een degelijke kwaliteit en het bed kraakte en wiebelde!

De badkamer:
In de douche stond er een grote bus met douche zeep, niet zo praktisch aangezien er geen doseer kraan opstond!
Geen handzeep voorradig!
Wel een grote en kleine handdoek.

Ontbijt:
Het ontbijtbuffet is niet zo uitgebreid maar goed verzorgt, broodjes lekker vers
Ik toch had verwacht een Pakistaanse specialiteit te zullen vinden.

Parking:
De parking is gratis en ondergronds, je moet wel rijvaardig genoeg zijn om de parking in en uit te rijden!

Maar prijs kwaliteit gewoon perfect!

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 maart 2017

Het hotel viel half uit elkaar, lag ook gelegen in de ghetto. Personeel was zeer onvriendelijk, schimmel op alle hoeken in de badkamer. 70 EUR per nacht zeker niet waard. Kamer rook ook alsof er iemand was overleden, eveneens als de dekens. Helft van de lampen werkten niet, bij uitzetten bleef er een constant flikkeren. Hotel alleen boeken als je levensmoe bent :)

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 maart 2017 via mobiele applicatie

Erg kleine kamer onder schuin dak. Niet schoon, en uitermate ongeïnteresseerd afgewerkt. Tegels in badkamer waren maanden geleden zwart geschilderd, afplaktape hing nog in slierten aan het plafond. Veel te duur voor kwaliteit van de kamer, wel gratis parkeren en traag internet.
Ondermaats ontbijt.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 januari 2016

Het was chill dat we de auto vast mochten parkeren voor het intjecken. Verder hebben we weinig van het hotel gebruik gemaakt, aangezien wij de stad brussel gingen bekijken. Het ontbijt van de ochtend erna was prima. Alleen de broodjes hadden iets sneller aangevuld mogen worden.

Kamertip: Kunnen er ook echte dekens worden gebruikt.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces