“Best goed Italiaans restaurant (geen brasserie) voor een kwalitatieve lunch aan heel OK prijs/”
Beoordeling van I golosi

I golosi
Geclassificeerd als nr. 6 van 41 Restaurants in Evere
27 januari 2020 beoordeeld

Afgesproken voor een business lunch en toegegeven, zeker OK. In het ruime Brusselse kan dit al wel eens tegenvallen. Hier is de prijs OK, het interieur is klassiek, maar netjes. De bediening is gemoedelijk, doch correct en voor mij belangrijker De "italiaanse keuken" is niet enkel pizza's en pasta's. Let wel, de pizza's zijn goed, maar de meer traditionele bereidingen (saltimbocca's, risotti,..) zijn evengoed de moeite waard.

Datum van bezoek: januari 2020

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening . Het eten was heel lekker . Het waren heel grote porties . De zondag avond is het restaurant open

Datum van bezoek: september 2019
10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de rand van Brussel kan je heerlijk eten bij die supervriendelijke mensen. De buurt spreekt niet meteen aan maar de maaltijd maakt alles goed. Daar draait het tenslotte om. Je kan er bediend worden in het Italiaans wat de belevingswaarde alleen maar doet stijgen. Absolute aanrader en probeer zeker de Risotto.

Datum van bezoek: oktober 2018
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heb ik de beste ossobuco ooit gegeten. De bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam de kwaliteit van het Italiaanse eten formidabel.
De prijs was zeer democratisch tot goedkoop voor de hoge kwaliteit van de gerechten. Hier komen wij zeker nog terug.

Datum van bezoek: november 2018
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening, lang wachten, eten was van middelmatige kwaliteit. Ik ben niet van plan terug te komen.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die I golosi bekeken, bekeken ook

In I golosi geweest? Deel je ervaringen!