2 personen bekijken dit hotel
Wiebke P
Blankenberge, België
Prijzig, maar prima hotel
15 jun 2022 beoordeeld
Dit hotel is aan de prijzige kant, maar je komt er niets te kort. Ik had in eerste instantie voor 1 persoon geboekt, maar last minute kwam mijn partner toch mee. Jammer genoeg kon dit niet via de receptie van het hotel aangepast worden en moest ik eerst de organisatie contacteren via dewelke ik geboekt had. Een beetje omslachtig, maar het is toch vlotjes gelukt.
Parking is voorhanden en de fee is redelijk in vergelijking met andere accomodaties waar we al verbleven. Het hotel zelf is vlot bereikbaar vanaf de ring van Brussel.
De kamer was ruim en had alle comfort. Het ontbijt was hemels. Heel uitgebreide keuze met voldoende mogelijkheid zowel warm als koud te eten. Bonus was de mogelijkheid om je eigen wafel te bakken.
Personeel was top!
Hotel vonden wij persoonlijk prijzig, want je zit ook niet meteen in het centrum.
Gezien de nabijheid van de luchthaven, komt er af en toe wel een vliegtuig over.
Datum van verblijf: juni 2022
1.6 km van Courtyard by Marriott Brussels
0.0 km van Courtyard by Marriott Brussels
Restaurant
Bar/lounge
Quarto com espaço suficiente e camas confortáveis
  • Agoda.com
2.7 km van Courtyard by Marriott Brussels
    2.8 km van Courtyard by Marriott Brussels
    Meer hotels in Evere bekijken
    Beoordeeld op 23 januari 2022 via mobiele applicatie

Verzorgd hotel en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Je voelt je in dit hotel echt te gast. We kregen een upgrade naar een executive room. Deze was heel ruim en comfortabel ingericht. Het ontbijt is uitgebreid en je kan er je eigen 'Brusselse' wafel bakken.

Datum van verblijf: januari 2022
    Beoordeeld op 16 mei 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel in Evere. Heel vriendelijk personeel aan de receptie. De familiekamer ( 2 met tussendeur ) was groot en netjes. Prima bed. Room-service ( tijdens COVID ) was ook heel handig. Zouden wel wat meer Belgische zenders op TV mogen.

Datum van verblijf: mei 2021
    Beoordeeld op 8 december 2020

Ik heb twee dagen en een nacht in dit geweldige hotel in Evere doorgebracht. Ik ging naar dit hotel dankzij een bongo en ik ben niet teleurgesteld in mijn keuze.
    Ik vertrok met een vriendin en we hadden een geweldig verblijf. De klantenservice is geweldig, het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. We hebben kunnen genieten van de ontspanningsruimte met sona en de fitnessruimte wanneer we maar wilden.

We hadden een driegangendiner, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Het eten was heerlijk en het personeel was weer erg vriendelijk. De kamers zijn zeer mooie, comfortabele bedden, zeer schoon en ruime badkamer. Er kwam geen lawaai van de straat of van het hotel. Het ontbijt was heerlijk, veel keus en heerlijk.
    Bovendien is het gebouw goed bereikbaar en niet ver van het centrum van Brussel.

Ik raad dit hotel ten zeerste aan.

Datum van verblijf: februari 2020
    Beoordeeld op 9 oktober 2019

Regelmatig verbleven in hotel. Ligt wel wat ver van het centrum af en EU wijk. Geen tram die naar het centrum (Brouckère) gaat, wel mogelijkheid van twee buslijnen in de buurt. Sinds aanslagen op Zaventem zijn de prijzen behoorlijk omhoog gegaan en is er geen mogelijkheid om met voucers te verblijven.

Datum van verblijf: november 2018
    Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Zelfs al was er de Tour de France en in dit hotel een aantal wielerploegen zaten, dan nog verwacht men een bepaalde service die je van dit hotel mag verwachten. Men was onvriendelijk en de kamer voldeed allesbehalve. Zeer negatieve ervaring.

Datum van verblijf: juli 2019
    Ali E, Director of Rooms Operations van Courtyard by Marriott Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Bedankt voor het delen van de feedback op basis van uw recente verblijf in het Courtyard by Marriott Brussels.

Gelieve mijn welgemeende excuses te aanvaarden voor het ongemak dat u in ons hotel heeft ondervonden, dit is inderdaad niet de service die we binnen Courtyard geven en het spijt me dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Ondanks het feit dat uw ervaring niet naar verwachting was hoopt het team van Courtyard Brussels de kans te krijgen om u te bewijzen dat wij u de hoge standaard van service kunnen bieden die wij voor al onze gasten reserveren.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik blijf ten allen tijde tot uw beschikking.