Leg de laagste prijs van deze websites vast
Tripadvisor99 US$
Courtyard99 US$
Expedia.com99 US$
Priceline99 US$
Travelocity99 US$
Beoordeeld op 8 december 2020

Ik heb twee dagen en een nacht in dit geweldige hotel in Evere doorgebracht. Ik ging naar dit hotel dankzij een bongo en ik ben niet teleurgesteld in mijn keuze.
Ik vertrok met een vriendin en we hadden een geweldig verblijf. De klantenservice is geweldig, het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. We hebben kunnen genieten van de ontspanningsruimte met sona en de fitnessruimte wanneer we maar wilden.

We hadden een driegangendiner, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Het eten was heerlijk en het personeel was weer erg vriendelijk. De kamers zijn zeer mooie, comfortabele bedden, zeer schoon en ruime badkamer. Er kwam geen lawaai van de straat of van het hotel. Het ontbijt was heerlijk, veel keus en heerlijk.
Bovendien is het gebouw goed bereikbaar en niet ver van het centrum van Brussel.

Ik raad dit hotel ten zeerste aan.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Regelmatig verbleven in hotel. Ligt wel wat ver van het centrum af en EU wijk. Geen tram die naar het centrum (Brouckère) gaat, wel mogelijkheid van twee buslijnen in de buurt. Sinds aanslagen op Zaventem zijn de prijzen behoorlijk omhoog gegaan en is er geen mogelijkheid om met voucers te verblijven.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Zelfs al was er de Tour de France en in dit hotel een aantal wielerploegen zaten, dan nog verwacht men een bepaalde service die je van dit hotel mag verwachten. Men was onvriendelijk en de kamer voldeed allesbehalve. Zeer negatieve ervaring.

Datum van verblijf: juli 2019
Ali E, Director of Rooms Operations van Courtyard by Marriott Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Bedankt voor het delen van de feedback op basis van uw recente verblijf in het Courtyard by Marriott Brussels.

Gelieve mijn welgemeende excuses te aanvaarden voor het ongemak dat u in ons hotel heeft ondervonden, dit is inderdaad niet de service die we binnen Courtyard geven en het spijt me dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Ondanks het feit dat uw ervaring niet naar verwachting was hoopt het team van Courtyard Brussels de kans te krijgen om u te bewijzen dat wij u de hoge standaard van service kunnen bieden die wij voor al onze gasten reserveren.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik blijf ten allen tijde tot uw beschikking.

Beoordeeld op 18 oktober 2018

Door problemen met het luchtverkeer kon mijn vlucht niet vertrekken en kon ik pas de volgende dag vliegen. Sheraton op de luchthaven was al volzet maar ze konden mij brengen naar dit hotel. De receptie was op de hoogte van mijn komst en er werd direct een kamer in orde gemaakt tegen een overeengekomen prijs. 150 euro voor een twee persoonskamer. Ik was blij dat ze me aan de receptie ook met toiletartikelen hebben kunnen helpen zoals een tandenborstel en tandpasta, dit zelfs zonder dit aan te rekenen wat echt een service is.

De kamer was ruim en zeer rustig en goed geïsoleerd. De badkamer was netjes zoals het hoort. De bedden zijn niet te hard of te zacht maar de kussens mogen persoonlijk voor mij wat dikker.

Mijn vlucht de volgende dag vertrok te vroeg om het ontbijt te kunnen beoordelen maar ik heb er wel het 3 gangen diner gegeten voor slechts 38 euro en dat is meer dan zijn geld waard. De bediening echter mag iets spontaner en iets vriendelijker in het restaurant. Verder was het zeer lekker van smaak en mooi gepresenteerd.

Zeer tevreden van deze Mariot en daar kom ik zeker nog terug als ik een overnachting nodig heb dicht bij Brussels Airport.

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op Brussel centrum
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 september 2018

Erg goede ervaring, de service is heel goed. Ik was hier met een groep. De bus kon geparkeerd worden voor de deur. Dienstverlening, ontbijt en logistiek is allemaal primain orde. Ik kom hier zeker vaker! Voor de prijs zeker!

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken